• Anonym (fundersam..)

    doggystyle gör mig yr? för någon fler?

    Har en fråga! 
    När jag kör doggy style så blir jag väldigt yr! spelar ingen roll om man har sex snabbt eller om man kör lungt.
    Har faktiskt hänt att jag svimmat, vilket är väldigt jobbigt mitt i alltihopa, haha......

    Har ni några funderingar på hur jag ska sluta bli så yr? Och händer det för någon annan här på familjeliv? 

  • Svar på tråden doggystyle gör mig yr? för någon fler?
  • Anonym (Nerver)

    i området runt livmodertappen har man stora nerver och vissa kan uppleva obehag exempelvis då man berör där (vid en gynekologisk undersökning, penetrerande sex etc..) Då kan man få symtom som illamående och yrsel. Vid sex bakifrån kommer ju killens snorre lättare djupt in, skulle kunna förklara varför det är just i den ställningen du upplever det här.

  • Jan Banan01
    Anonym (fundersam..) skrev 2013-07-23 16:27:14 följande:
    Har en fråga! 
    När jag kör doggy style så blir jag väldigt yr! spelar ingen roll om man har sex snabbt eller om man kör lungt.
    Har faktiskt hänt att jag svimmat, vilket är väldigt jobbigt mitt i alltihopa, haha......

    Har ni några funderingar på hur jag ska sluta bli så yr? Och händer det för någon annan här på familjeliv? 
    Yr av kåtslag om möjligtTungan ute Är du man eller kvinna?
  • Anonym (Lina)

    Håller med anonym (nerver). Jag blir väldigt yr vid gynbesök, varit tvungen att ligga ner en halvtimme efter spiralinsättning. Har fått förklaringen med nerver.

    Byt ställning, eller byt kille till en med kortare kuk.

    Det är inte farligt, men att bli yr och svimma är inte så bra för stämningen kan jag tänka mej.

  • Anonym (fundersam..)
    Anonym (Lina) skrev 2013-07-23 20:48:56 följande:
    Håller med anonym (nerver). Jag blir väldigt yr vid gynbesök, varit tvungen att ligga ner en halvtimme efter spiralinsättning. Har fått förklaringen med nerver.
    Byt ställning, eller byt kille till en med kortare kuk.
    Det är inte farligt, men att bli yr och svimma är inte så bra för stämningen kan jag tänka mej.
    haha min kille/sambo har 24,5cm kuk och rejält grov och ger mig mellan 10 till 20 orgasmer under ett samlag så ne, skulle aldrig få för mig att byta, haha! ;)
    men tack för svaret :) 
Svar på tråden doggystyle gör mig yr? för någon fler?