• Kasperina

    När inlägg tas bort

    så vore det toppen om man kunde få en ledtråd till varför.
    Det är MYCKET lättare att se till så man inte gör om det igen om man vet vad man har gjort.
    Jag fick ett inlägg borttaget för någon vecka sen (det är andra eller tredje gången på 7 år) och den information jag har fått är " Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "xxx" har tagits bort. Vi vill påminna dig om att alla medlemmar har ett ansvar för hur man uttrycker sig så att diskussionerna inte urartar i provokationer och pajkastning"

    När jag har frågat vad det är de tycker att jag har skrivit som bryter mot reglerna så får jag svaret "Vad jag kan se så är det ingen felbedömning i ditt ärende. Det står klart och tydligt i ditt svar varför du har blivit tillsagd. Detta är nu avslutat."
    Det hjälper mig exakt ingenting.
    Jag har ingen aning om varför inlägget togs bort, då det varken innehöll provokationer eller pajkastning. Jag har läst det hundra gånger och förstår fortfarande inte. 
    Betyder det att jag inte får svara att jag inte håller med?
    Eller var går gränsen?  
    Och varför kan jag inte få ett riktigt svar när jag faktiskt undrar i stället för ett lite snorkigt "det står ju i meddelandet"? 

  • Svar på tråden När inlägg tas bort
  • reSearch01

    Alltså på riktigt, de har ingen koll på det mesta här på familjeliv. Jag har många gånger haft problem med sökfunktionen (och då testat, som de bett om från olika datorer/webläsare). När de inte vet vad felet är så slutar de svara! Hahaha bli inte irriterad på dem, de är ju jätteroliga ;)

Svar på tråden När inlägg tas bort