• MelaB82

    Mammalediga i Malmö - se hit!

    Hej!

    Jag fick mitt första barn, en liten flicka, i juli i år.

    Ingen av mina vänner har barn eller är mammalediga så därför hade det varit så roligt att träffa lite folk som också är mammalediga

    Vad säger ni? Hakar ni på?

    Skriv gärna en rad i så fall så kan vi kanske styra upp något framöver!

  • Svar på tråden Mammalediga i Malmö - se hit!
  • fru nordfeldt

    Hejsan!

    Fick också en liten flicka i juli och befinner mig i samma situation som du. Känner att det är dags att träffa lite vuxna nu, hur mysigt det än är att bara umgås med sitt barn hela dagen.

  • fru nordfeldt

    Hejsan!

    Fick också en liten flicka i juli och befinner mig i samma situation som du. Känner att det är dags att träffa lite vuxna nu, hur mysigt det än är att bara umgås med sitt barn hela dagen.

  • MelaB82
    fru nordfeldt skrev 2013-09-20 11:37:34 följande:
    Hejsan!
    Fick också en liten flicka i juli och befinner mig i samma situation som du. Känner att det är dags att träffa lite vuxna nu, hur mysigt det än är att bara umgås med sitt barn hela dagen.
    Nu är jag jätteseg med att svara men om du fortfarande är intresserad av att ses så kan du väl skriva en rad.

    Jag puffar lite på tråden också: Någon som är mammaledig och har lust att ses? Hade ju varit kul om vi kunde bli några stycken
  • MelaB82

    *puffar lite*
    Måste väl ändå finnas fler mammalediga i skåne/malmöområdet som har lust att ses?

Svar på tråden Mammalediga i Malmö - se hit!