• FaithHopeLove

    Ni som gjort IVF, långtidsodling & celldelningen stannat av?

    Jag har gjort 3 IVF behandlingar - 2 korttidsodlingar i Umeå & 1 långtidsodling i Falun där de konstaterades
    att äggen sakta började avta i delningen, så det blev ingen insättning alls.

    Jag undrar om någon varit med om samma sak?

    Nu ska jag in till Falun & göra mitt 4:de försök, & har nu sprayat Synarela i 3 månader ihopp om att det ska finnas så lite Endometrios som möjligt & knaprat Circadin som ska vara bra för äggen.

  • Svar på tråden Ni som gjort IVF, långtidsodling & celldelningen stannat av?
  • Queenie70

    Alla skiter i din fråga, för man hatar folk som spammar massa identiska trådar. Bara så du vet.

  • FaithHopeLove
    Queenie70 skrev 2013-08-29 17:28:52 följande:
    Alla skiter i din fråga, för man hatar folk som spammar massa identiska trådar. Bara så du vet.
    Ursäkta? 
    Jag "spammade" inte detta inlägg med vilja hundrasjuttioelva gånger, det var min dator/internet som felade ett flertal gånger när jag skulle lägga upp inlägget i trådarna, så varje gång det INTE gick så las detta upp alla gånger endå..

    & om folk vill dra förutfattade meningar om att jag spammat med vilja, ja då får det vell vara.
    Är bara en individ som alla andra som har funderingar, sen att min dator/internet nu förstört det för mig kan
    jag inte rå för? Förvånad 
Svar på tråden Ni som gjort IVF, långtidsodling & celldelningen stannat av?