• damer i triss

    hur mådde ni med tvilingarna och kan man missa tvilling ar på ul i vecka 7?

    Ja som rubriken lyder. Jag väntar mitt fjärde barn har 3flickor nu . Med flickorna mådde jag inte i närheten som denna grav jag känner mig uppblåst jag har mensvärk och mår sjukt illa jag tål inte min pojkväns parfym och inte mcdonalds lukten när man går förbi på stan. Jag sover i princip hela dagarna jag har inye kunnat jobba pga att jag känner mig svimfärdig och detta är sjukt tidigt för att bara vara i vecka 13 snart 14. Jag var på ul i vecka 7 pga min extrema mensvärk och då frågade han om jag ätit tabletter för att bli gravid och om en tvilling graviditet var önskad sen så mummlade han något om att det ser it som en iallafall.. när fick ni reda på det och hur mår/mådde ni?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-03 08:43
    Menar förstås att symtomen kom sjukt tidigt och slutar aldrig. Men tjejerna så mådde kag bättre från vecka 11 och sedan bättre och bättre.

  • Svar på tråden hur mådde ni med tvilingarna och kan man missa tvilling ar på ul i vecka 7?
  • Rue

    I v 7 kan det nog missas om man inte letar specifikt efter det- är ju inte så mkt man ser då... Jag hade dock väldigt!!! lite symtom i början, men det jag hade höll i sig (trötthet tex). Tröttheten är kvar nu i v 25- sovit efter jobbet varje dag! Lycka till och be om ett ul (om du inte ska göra kub) om du känner dig orolig. Jag åt pergotime för första gången och hade mer känningar av tabletterna än jag sen hade av graviditeten😄


    ❤️Väntar tvillingarpojkar feb 2014❤️
Svar på tråden hur mådde ni med tvilingarna och kan man missa tvilling ar på ul i vecka 7?