• Forumvärd

    Missa inte! FL-fotografen 2013 i samarbete med Nikon


    Är du Familjelivs bästa fotograf?
    Missa då inte den stora kampen om den ärofyllda titeln FL Fotografen 2013 och chansen att vinna fina priser från Nikon!

    Tävlingen börjar inom kort så håll koll!Solig
  • Svar på tråden Missa inte! FL-fotografen 2013 i samarbete med Nikon
  • Boothwalker
    Lonlely Wolf skrev 2013-11-23 23:08:58 följande:

    Ok bra har redan skickat svartvit och porträtt....vet inte om du fått dem. Kolla din mail om det har kommit så jag vet att det går fram.
    Jag betar av mejlen när jag får tid =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • enola
    Boothwalker skrev 2013-11-23 23:06:19 följande:
    Japp.
    Bra! Då känns det väl hyfsat rättvist tycker jag.
  • Boothwalker
    enola skrev 2013-11-23 23:20:55 följande:
    Bra! Då känns det väl hyfsat rättvist tycker jag.
    =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker

    Ni får hemskt gärna döpa era bilder med "Tema - Namn" =)

    Nu har ni ca ett dygn kvar att lämna. Jag har svarat på alla mejl jag fått fram till nu =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Anton Chigurh
    Boothwalker skrev 2013-11-23 23:42:49 följande:
    Ni får hemskt gärna döpa era bilder med "Tema - Namn" =)

    Nu har ni ca ett dygn kvar att lämna. Jag har svarat på alla mejl jag fått fram till nu =)
    Jag kämpar på här, men hittar fan inte mina bilder, har bytt två laptoppar nyligen, installerat om 2 os-system och mina externa diskar har jag inte hunnit gå igenom än.

    Men jag kämpar på.... construct.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Boothwalker
    beckybe83 skrev 2013-11-24 10:17:10 följande:
    När är sista tiden att lämna? Är bortrest men kommer hem ikväll. Hinner jag?
    Midnatt ikväll. Så det borde du väl hinna? Om nån enstaka bild ramlar in efter midnatt är det ok.
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker
    Anton Chigurh skrev 2013-11-24 07:53:50 följande:
    Jag kämpar på här, men hittar fan inte mina bilder, har bytt två laptoppar nyligen, installerat om 2 os-system och mina externa diskar har jag inte hunnit gå igenom än.

    Men jag kämpar på.... 
    Hoppas du hittar dem. Inte kul att tappa bort bilder *vet*
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Lady Paraplyh

    Är det första bilden som ska in innan midnatt eller alla tre?

  • Boothwalker
    Lady Paraplyh skrev 2013-11-24 13:41:39 följande:
    Är det första bilden som ska in innan midnatt eller alla tre?
    Första.
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
Svar på tråden Missa inte! FL-fotografen 2013 i samarbete med Nikon