• Forumvärd

    Tävla och vinn en EyeOn babykamera från D-Link.


    Lägg upp en bild på ditt sovande barn och skriv en kort motivering till varför just du vill vinna babykameran.


    Tävlingen pågår till 1 december och vinnaren utses 2 december.


    En jury som består av Familjelivs redaktion utser vinnaren.


    Läs mer om kameran och alla funktioner här: http://www.dlink.com/se/sv/home-solutions/eyeon/eyeon-baby-camera)


     


    Lycka till! Solig


     


     

  • Svar på tråden Tävla och vinn en EyeOn babykamera från D-Link.
  • nattwi


    Som förstagångsförälder är det inte lätt. Då man inte vågar lämna sin dotter någonstans. Hon får nästan alltid sova i babyskyddet då jag kan ta med mig henne runt på husets våningar, för jag vill kunna ha koll på då hon vaknar och tittar till henne varje sekund.
    För när hon väl vaknat utan mamma i närheten, ja då blir det gnäll och skrik från bestämda hungriga damen :D
    Så denna babykamera hade varit guld värd!! Så man vågar gå till köket en våning ner eller gå på toaletten utan att behöva stressa upp igen för att ha lite koll när man hör något ljud.
  • viseversa

    Min yngsta dotter Eris när hon var ca 2 mån sovandes omringad av hjärtan=).Till och med filten ser ut som ett hjärta. Hon har dessutom en stor plats i MITT hjärta där hon får trängas med sina tre äldre syskon. Vi har just flyttat till en större lägenhet(äntligen) och skulle behöva en babykamera för att kunna kika på henne när hon ligger och sover själv inne i rummet. Jag är en ganska nojjig mamam som annars springer in och kikar hela tiden så denna kamera skulle passa perfekt=)



    Instagram...LOVALOVISA
  • Nyfiken gul

    ÅHHH Vilka ljuvligt söta bebisar!!!!! 

    *försöker snusa in bebisdoft för glatta livet*

    deltar inte i tävlingen men tänkte bara kommentera alla ljuvlig bilder!!  

    Hjärta


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • M i l l a n

    Vår älskade 1 åriga dotter vägrar sova någon annanstans än i vår dubbelsäng. Det gick bra när hon var mindre. Men nu är vi konstant rädda att hon ska vakna utan att vi hör henne. Trots att vi bygger med kuddar runt henne så känns det inte säkert. Vilket leder till att vid minsta ljud så tittar vi till henne. Vi kan inte koppla av ordentligt på kvällarna, och det leder alltid att någon av oss lägger oss mycket tidigare än vad man normalt hade gjort. Så det blir ingen som helst avkopplande kvalitetstid för oss efter hon lagt sig. Men med en babykamera så skulle vi kunna slappna av mer och få mer tid till varandra på kvällen. <3

  • Le0ne


    Jag vill vinna kameran för att jag alltid vill kunna ha uppsikt över min dotter som nu är 7 månader. När hon var ca 3 månader vaknade jag på natten av att hon fick ett andnings stopp, sen dess har vi alltid andnings larm på henne för jag är livrädd för att det ska hända igen..När hon sover kan jag aldrig ta det lugnt, går och kollar att hon andas ordentligt var 5 minut. Jag är trött på att alltid gå runt med denna oroskänsla och med en stor klump i magen. Därför skulle en kamera vara perfekta lösningen för oss tror jag!
  • Angiehults


    Lilla tigern har blivit stor pojke nu, men han har precis fått en kusin! En kamera hade passat henne utmärkt, hon är så söt att man absolut vill titta på henne hela tiden, även när hon sover!

     

  • FavvoJonna

    Här ligger lillebror Noel och sover på en stolt storebror Liams bröst. Och det är även för storebrors skull vi skulle behöva en kamera, för när lillebror sover vill vi kunna ägna vår tid och uppmärksamhet till vår stora prins utan att behöva lyssna efter o vara i närheten av, vår lillprins för att höra när han vaknar. Det förtjänar världens bästa storebrorsa!


  • Pixx

    Lilla Zoe (snart 4 månader) somnar nästan alltid med snuttekaninen på huvudet. Dock vaknar hon om man försöker ta bort den vilket resulterar i att man kollar henne var 5e minut för man är en 'nojig' mamma o pappa - skulle varit skönt o kunna slappna av lite :)

    Hennes (läs vårat) ordspråk har dock blivit; allting går bra med en kanin på huvudet <3

  • emsapemsa
    emsapemsa skrev 2013-12-01 21:16:09 följande:
    En liten tomte såhär i juletider? ;) Min lilla pojk, knappt 2 månader gammal.

     


    Och just det. Våran pojk sover gärna ute i vagnen, och eftersom vi bor i lägenhet (i ett litet hus) så skulle det vara guld värt med en sån kamera så man inte behöver springa ner stup i kvarten och kolla läget ;) Får en bebis till snart, så då tror jag den skulle komma till nytta ännu mer!
  • Forumvärd

    Så många goa sovande småtroll Solig
    Tack för alla fina foton och motiveringar.
    Vinnaren av babykameran blev Apelsin! Solig
    Ett stort grattis till dig!{#emotions_dlg.flower}


    Apelsin skrev 2013-11-25 10:08:10 följande:
    Jag skulle bli glad för en sån eftersom jag har en hörselnedsättning som gör att jag inte alltid hör när han har vaknat. Det skulle bli ett hjälpmedel.

     





    Inboxa din adress och mejladress till mig så kommer vinsten på posten. Jag måste ha din adress inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.
Svar på tråden Tävla och vinn en EyeOn babykamera från D-Link.