• Saras74

    Oxbacken

    Någon som gör utredning dör som tycker ni får bra hjälp där för er barnlöshet?

  • Svar på tråden Oxbacken
  • Malima

    Tänker du på oxbacksklinikeni Södertälje?
    Jag gör visserligen inte barnlöshetsutredning där, utan går på mvc och tycker att de är proffsiga och alltid tar en på allvar!

  • Saras74
    Malima skrev 2013-11-27 13:02:10 följande:
    Tänker du på oxbacksklinikeni Södertälje? Jag gör visserligen inte barnlöshetsutredning där, utan går på mvc och tycker att de är proffsiga och alltid tar en på allvar!

    Ja, tyvärr är den läkaren jag går den snålaste läkaren jag stött på. Lovar men drar sen in det utan förklaring
  • Malima

    Ja, det är inte kul! Jag har bara goda erfarenheter av Oxbackskliniken- men då har jag ju dock bara gått där på mvc. Jag hoppas att de är lika duktiga på barnlöshetsutredningar. Hoppas att någon kan hjälpa er!

  • Saras74
    Malima skrev 2013-11-27 17:22:09 följande:
    Ja, det är inte kul! Jag har bara goda erfarenheter av Oxbackskliniken- men då har jag ju dock bara gått där på mvc. Jag hoppas att de är lika duktiga på barnlöshetsutredningar. Hoppas att någon kan hjälpa er!

    Jag kommer sluta för det görs ju ingen utredning, besök 2 min och sen är besöket klart, kallar inte jag för utredning. Inga hormonprover tagna, lovar det och det men infrias inte
  • MyLudvig14

    Hej! 

    Jag går på oxbackskliniken,  vet inte vilken läkare du har?  men min läkare där har inte varit "snål" men det har dragit ut lite på tiden kan jag tycka , med utredning prover och sånt, jag får hela tiden pusha på! annars hade han nog helst velat att vi försöker på egen hand ett tag till men det vill inte vi eftersom vi är 37 år ;) jag har därmed bett om utredning, prover osv.. tråkigt att det ska ta sån tid bara. Göra ett prov/undersökning, vänta på svar, göra en ny undersökning /prov vänta på svar osv.. istf att ta alla prover som behövs på en gång. I går tog jag det sista provet sen får vi äntligen ställa oss i kön för ivf :) 

    Kan du inte byta läkare? vi har säkert inte samma läkare ?
    Annars KRÄV att få utredning, GE dig inte !!!! 

    Lycka till ! 

Svar på tråden Oxbacken