• DuåJag

    Gravid i övik vår /sommar 2014

    Hej allihop! Tänkte göra ett försök att samla några gravida från övik med omnejd i en grupp. Jag och min sambo väntar vårt första barn i juni och de skulle vara roligt att diskutera med någon o samma sits. Är nu i v. 14.  Hoppas att de är fler här från övik som ska få en bebis i vår och sommar.


  • Svar på tråden Gravid i övik vår /sommar 2014
  • enibaS
    DuåJag skrev 2013-12-03 21:05:03 följande:
    Hej allihop! Tänkte göra ett försök att samla några gravida från övik med omnejd i en grupp. Jag och min sambo väntar vårt första barn i juni och de skulle vara roligt att diskutera med någon o samma sits. Är nu i v. 14.  Hoppas att de är fler här från övik som ska få en bebis i vår och sommar.


    Hänger på jag! :D är beräknad 2 september, är dock bara i v.6 :)
  • DuåJag

    [quote=72099729][quote-nick]enibaS skrev 2014-01-01 23:10:04 följande:[/quote-nick][/quote]

    Hej va kul att du hittade hit. Jag är i v.18 går in i v.19 på tisdag. Just nu räknar jag bara ner till ul!

  • river

    Hejsan!

    Jag bor i Övik och väntar vårat fjärde barn i maj. Det är exakt 60 dagar kvar till BF idag. Jag hoppas att jag inte behöver gå över som med de två sista barnen. Men det är väl lika bra att ställa in sig på att det blir ett junibarn istället :)
    Hur går det för er och när har ni BF?

  • UG82

    Hej! jag är beräknad till 21 augusti men blir troligtvis tidigere. Jag vill gärna vara med i gruppen på fb . MVH: Ulrika

Svar på tråden Gravid i övik vår /sommar 2014