• knasen21

    Lägre HCG i vecka 8 - Inte bra?!

    Hej! Jag är i vecka 8 och till min förskräckelse så var teststrecket mycket svagare än när jag testade i v. 5 och 6! Är det ok? Någon som vet? Jag är snart 41 och rädslan för missfall är jättestor. Har gjort ett tidigt VUL i vecka 7, och då blinkade hjärtcellerna i embryot, men det behöver ju inte betyda att allt är bra nu Gråter

    Står på kö till IVF då vi haft svårt att få barn detta år vi försökt. Har inte vågat avboka IVF än trots att vi har tid där nästa vecka.... Tänkte avboka idag, men först ville jag kolla att teststickan visade två streck idag också, men så visade HCG-strecket så svagt!

    Mådde verkligen dåligt med illamående och kräkkänslor  vecka 6 och 7, nu har det lättat lite och det är mera som ett svagt konstant illamående. Är så rädd att embryot dött! Antar att jag inte är ensam om den känslan...
  • Svar på tråden Lägre HCG i vecka 8 - Inte bra?!
  • Frögurka

    Ja har hört att hcg stiger snabbt i början för att sen mer o mer avta. Vet dock inte NÄR.. Tyvärr tror ja de är flera veckor senare än 8. Ring o fråga en BM o fråga, kanske kan du få komma o göra VUL!

Svar på tråden Lägre HCG i vecka 8 - Inte bra?!