• sollängtan2014

    Är testlagrets stickor pålitliga. är detta ett +??

    Skulle fått min mens idag och haft enorma menssmärtor innan men det har jag alltid då jag har endometrios. Och brösten super ömma men har alltid pms så inte haft en tanke på att jag kunde vara gravid. Tog ett test nu på morgonen bara för jag skulle få kroppen att fatta att mensen skulle komma igång. Hade ett test kvar från billigatester. så tog det och efter 30 sekunder började ett streck att synas som bara blev starkare. Kan det testet visa fel??? Se bild. Ska köpa ett cb digital då apoteket öppnar och vänta till k 12 då det gått 4 timmar sen jag kissade sist. Kan inte tro detta är sant om de nu skulle vara ett plus för vi har precis börjat en utredning och igår var mannen och lämna spermieprov..

    Ser ju att det är 2 streck men kan man lita på testet?? 



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 09:11
    Mena billigatester i rubriken inte testlagrets. är bara så förvirrad just nu ;)
  • Svar på tråden Är testlagrets stickor pålitliga. är detta ett +??
  • sollängtan2014
    MiaIa90 skrev 2014-02-14 09:12:29 följande:
    Det är ett + jätte grattis men du kan ju ta ett digitalt ned så klart.
    Vågar inte säga tack, hehe. kan inte tro det är sant så som jag försökt och längtat. Aldrig fått minsta plus tidigare på dessa tester men man skyddar ju sig själv så tänker att kanske är det fel på just det testet och att det visar positivt bara för ja ska få mens. vet det inte är så förmodligen men vågar inte hoppas. har de varit någon annan hade jag sagt grattid direkt men vet inte om jag vågar..
  • Nashico

    Det är ju jättetydligt (jämfört med alla andra testbilder vi måste kisa för att se två streck på) Grattis! Du kan tacka mig sedan!

  • sollängtan2014
    Nashico skrev 2014-02-14 09:16:48 följande:
    Det är ju jättetydligt (jämfört med alla andra testbilder vi måste kisa för att se två streck på) Grattis! Du kan tacka mig sedan!
    Hehe.. ja tidigare har jag ju som sagt aldrig ens fått ett spökstreck ens.. men vågar inte ropa hej än. ska iväg och köpa 2 digitala test och ta ett idag och visar det neg ska jag ta et imorgon bitti med morgon urinen. Hade ju varit en underbar alla hjärtansdag present till min sambo som annars avskyr alla hjärtans dag nu kanske han börjar gilla den ;)

    Tack alla :) Återkommer efter 12 då jag testat med cb digital
  • Nashico
    MiaIa90 skrev 2014-02-14 09:17:34 följande:
    Vänta lite och ta ett digitalt i morgon bitti jag tror de kommer bli + på de.

    Men varför? Testlagrets stickor är pålitliga och hon har ju redan ett KLART positivt test. Det är bara att kasta pengarna i sjön och påfresta miljön (jag är inte någon miljöaktivist men känns helt klart som en onödig sak att göra)


     


    Jag har säkerligen tagit 20 test genom åren. Inget har visat fel för mig. Varför skulle den göra det? Den mäter HCG i kroppen och har man det så är man gravid. Möjligtvis kunde den missa HCG för att nivåerna är för låga men den kan inte få två streck utan HCG (eller har jag missuppfattat något?)

  • EnEnkelTulipan

    Åh vad kul! Tycker också det ser positivt ut! Uppdatera sen när du fått det med digitalt och som du skrev, vilken alla hjärtans dag present till sambon! Oförglömlig!

  • sollängtan2014
    aftereight skrev 2014-02-14 09:38:18 följande:
    Grattis! Plus

    Uppdatera gärna tråden sen när du tagit det digitala, jag är nyfiken! Lycka till!
    Det gör jag självklart :) Ska åka och köpa ett test nu så ska jag försöka sysselsätta mig till kl 12 då jag ska testa :)
  • tjejmamma79

    det är ett solklart + stort grattis. När jag testade med testlagret när jag väntade min trea fick jag ett svagt svagt streck på morgonen köpte ett Preg som på kvällen visade starkt + så att din visar så stark redan är ju jätte positivt

  • sollängtan2014

    Har nu testat med cb digital och det står grav i 1-2 veckor så kanske jag kan tro på det nu :) :) :) är dock så chockad. Har både endometrios och pco och är under utredning för ivf så det var mer än oväntat. Så glad!!!!!

  • Anni Me
    sollängtan2014 skrev 2014-02-14 12:10:05 följande:

    Har nu testat med cb digital och det står grav i 1-2 veckor så kanske jag kan tro på det nu :) :) :) är dock så chockad. Har både endometrios och pco och är under utredning för ivf så det var mer än oväntat. Så glad!!!!!


    Åh vilken härlig alla hjärtans dags present :) stort grattis!!
  • Nashico
    sollängtan2014 skrev 2014-02-14 12:10:05 följande:
    Har nu testat med cb digital och det står grav i 1-2 veckor så kanske jag kan tro på det nu :) :) :) är dock så chockad. Har både endometrios och pco och är under utredning för ivf så det var mer än oväntat. Så glad!!!!!
    åååh. Ett extra stort grattis då! =)
  • EnEnkelTulipan
    sollängtan2014 skrev 2014-02-14 12:10:05 följande:

    Har nu testat med cb digital och det står grav i 1-2 veckor så kanske jag kan tro på det nu :) :) :) är dock så chockad. Har både endometrios och pco och är under utredning för ivf så det var mer än oväntat. Så glad!!!!!


    Stort grattis! Bättre än såhär kunde ju inte alls hjärtans dag bli! :)
Svar på tråden Är testlagrets stickor pålitliga. är detta ett +??