• e linnea

    BRÅDSKANDE fråga angående spolning!

    Hej!
    Jag har ätit provera i 10 dagar och 2 dagar efter sista tabletten fick jag min mens. Den varade i 8 dagar och igår ca 1,5 vecka efter sista mensdagen har jag fått bruna/röda flytningar (ganska mycket). Tror det är flytningar iaf då det varken känns eller ser ut som mens. Imorgon har jag tid för spolning, gör dom spolning ändå, det är min fråga?
    Har gråtit hela dagen då jag inte vill att spolningen ska skjutas upp för längtar så mycket efter att komma igång med barngörandet. Tacksam för svar

  • Svar på tråden BRÅDSKANDE fråga angående spolning!
  • Mortisfru83

    På mig gjorde dom det trots brun/röda flytningar.. Blev gravid några dagar senare och är nu i v 41. Lycka till!

  • e linnea
    Mortisfru83 skrev 2014-03-10 05:16:15 följande:

    På mig gjorde dom det trots brun/röda flytningar.. Blev gravid några dagar senare och är nu i v 41. Lycka till!


    Fick en ny tid på onsdag då dom inte ville spola blod upp i buken för det kunde vara farligt :-/ hoppas det har slutat till onsdag, vill verkligen få spolningen gjord.
  • e linnea
    Mortisfru83 skrev 2014-03-11 14:22:06 följande:

    Hmmmm vad konstigt att dom gjorde det på mig då... Hon sa att det inte alls va någon fara.


    Ja konstigt att dom inte gjorde på mig :-/ fick ny tid imån så får se om det slutat då :-/
  • e linnea
    Mortisfru83 skrev 2014-03-12 00:07:41 följande:

    Håller tummarna!


    Tack :) det blev av idag och det gick bra :)
  • e linnea
    Mortisfru83 skrev 2014-03-12 18:32:04 följande:

    Skönt! Men jag fortsätter hålla tummarna och hoppas att spolningen får samma härliga resultat som för mig.


    Själva spolningen gick jättebra gjorde inte så ont och det vart fri passage men jag lär dock gör en operation först då de hittade en polyp i livmodern :-/
Svar på tråden BRÅDSKANDE fråga angående spolning!