• Anonym (Nybörjaröven)

    Lär sig röven att hantera kuken bättre?

    Jag har alltid tänt på rövsex, ser alltid på porrfilm med just det. Har provat ha de 3 ggr tidigare men han har inte kommit helt in och efteråt har det smärtat en del när jag bajsat och sådant i ett par dagar. Men igår så var jag lite full och vi prova igen och denna gången gick det bra, tog såklart emot i början men sen gled det på bra. Dock har jag ju nu ont i rumpan och har svårt att bajsa. Kommer det alltid vara så eller kan man lära rumpan så den liksom vänjer sig. Tänker på alla porrfilmer där dem glatt och lätt tar den  tvåan, har dem problem med ont i rumpan sedan? någon mer erfaren?

  • Svar på tråden Lär sig röven att hantera kuken bättre?
  • Maltemånsson
    Anonym (Nybörjaröven) skrev 2014-04-19 16:31:49 följande:
    Jag har alltid tänt på rövsex, ser alltid på porrfilm med just det. Har provat ha de 3 ggr tidigare men han har inte kommit helt in och efteråt har det smärtat en del när jag bajsat och sådant i ett par dagar. Men igår så var jag lite full och vi prova igen och denna gången gick det bra, tog såklart emot i början men sen gled det på bra. Dock har jag ju nu ont i rumpan och har svårt att bajsa. Kommer det alltid vara så eller kan man lära rumpan så den liksom vänjer sig. Tänker på alla porrfilmer där dem glatt och lätt tar den  tvåan, har dem problem med ont i rumpan sedan? någon mer erfaren?
    Min fru och jag hade analsex första gången för ca ett halvår sen. Och inte ens efter första gången hade fick hon några problem efteråt. Det enda hon tycker är jobbigt är när jag drar ut den, det tycker hon är fruktansvärt obehagligt. 

    Så klart är det väldigt individuellt. Dock låter det som att du inte bör ha analsex om du får sådana problem efteråt. 
  • Anonym (Nybörjaröven)

    Min man har stor penis och jag är en liten tjej på 1,50 så det kanske spelar in?
    Skulle ju kunna vilja ha rövsex obehindrat och utan problem :/

  • Maltemånsson
    Anonym (Nybörjaröven) skrev 2014-04-19 16:43:15 följande:
    Min man har stor penis och jag är en liten tjej på 1,50 så det kanske spelar in?
    Skulle ju kunna vilja ha rövsex obehindrat och utan problem :/
    Asså om han har en monsterkuk så är det inte lätt att ha analsex - ju grövre den är desto svårare. Antar att ni använder mkt glidmedel? Det gör inte vi längre, så länge hon är avslappnad så går det bra.
  • Anonym (ANALT)

    att vara liten eller stor så det spela ingen roll tror jag
    jag hade analsex med två tjejer en som är stor så klarade hon inte det å hon fick ont. andra är så liten så fick hon hela i sig(18) cm
    tjejer som älskar analt måste lära sig hur hantera det

  • Anonym (Kille)

    Jätteviktigt att ni använder glidmedel och att du lyssnar på din rumpas "signaler", ta det lugnt när han tränger in, slösa gärna med glidmedlet! 


    Har haft analsex med flera flickvänner och inga av dessa har fått problem med att bajsa efteråt. En av tjejerna träffade jag bara på helgerna och då blev det så klart mycket sex på kort tid. Det ända som hände vara att hon hade lättare att ta emot kuken efter några gånger per helg. Jag antar att hon slappnade mer och att rumpan gjorde likadant.

  • Anonym (Spray)

    Ett nybörjar tips är att köpa avslappnings spray, dom hjälper dig att slappna av i muskeln. Heter analyes och kommer från märket pjur . Finns även glidmedel från samma märke med samma namn. Köp det! Börja kvällen även med en buttplug som hjälper dig att vänja dig lite. Sen just i mitt fall så ju mer upphetsad jag är dessto lättare har jag för att ta den där bak.

  • J  a d e d
    Anonym (Nybörjaröven) skrev 2014-04-19 16:31:49 följande:
    Jag har alltid tänt på rövsex, ser alltid på porrfilm med just det. Har provat ha de 3 ggr tidigare men han har inte kommit helt in och efteråt har det smärtat en del när jag bajsat och sådant i ett par dagar. Men igår så var jag lite full och vi prova igen och denna gången gick det bra, tog såklart emot i början men sen gled det på bra. Dock har jag ju nu ont i rumpan och har svårt att bajsa. Kommer det alltid vara så eller kan man lära rumpan så den liksom vänjer sig. Tänker på alla porrfilmer där dem glatt och lätt tar den  tvåan, har dem problem med ont i rumpan sedan? någon mer erfaren?
    Nej det tror jag inte den gör. Antingen gillar man det och det funkar, eller så gör man det inte och det funkar inte.
  • Anonym (Spray)

    Precis som det mesta annat så är det en vane sak. Så ja du vänjer dig, måste bara öva upp dig.

  • Anonym (f)

    Första gångerna vi hade analsex värmde vi upp ordentligt. Började med finger och sen stavar i olika storlekar innan. Och en massa glidmedel. Det är klart det gör ont om man bara kör in den.

  • Daniel 723
    J a d e d skrev 2014-04-19 22:21:24 följande:
    Nej det tror jag inte den gör. Antingen gillar man det och det funkar, eller så gör man det inte och det funkar inte.
    Låter som att du vet vad du pratar om... Flört 
  • Acubens

    Har erfarenhet av analsex både som mottagare och givare. Möjligt att man kan bli lite gasig, men ont gör det inte efteråt.

  • Jaded
    Daniel 723 skrev 2014-04-20 12:50:47 följande:
    Låter som att du vet vad du pratar om... Flört 
    Jag tror det funkar. Både en och två gånger. Drömmer
Svar på tråden Lär sig röven att hantera kuken bättre?