• Danni90

    IVF 2014

    Hej alla .
    jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.

  • Svar på tråden IVF 2014
  • karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-11-02 21:28:31 följande:
    Deppa inte för det! Vänta ett par dagar till, rd 10 verkar fortfarande tidigt. Tog du i morse eller på dagen? Jag ska ta på morgonen rd 12 har jag bestämt mig för...
    Jag tog testet på fm, skulle tagit d imorse men kom på de andra ggn när jag skulle gå på toa o kissa
  • Karriärskvinna
    karro 2014 skrev 2014-11-02 21:35:40 följande:
    Jag tog testet på fm, skulle tagit d imorse men kom på de andra ggn när jag skulle gå på toa o kissa
    Då tycker jag att du ska glömma bort att du tagit det tillochmed :) Ladda om till dag 13 eller så.
  • Karriärskvinna

    Idag kunde jag inte heller hålla mig och fick negativt på dag 11...


    karro 2014 skrev 2014-11-02 20:48:09 följande:

    Jag är på Ruvardag 10, har ömma bröst o molande värk till o från + trötthet. Idag kunde jag inte hålla mig längre så jag tog ett gravtest som var negativt:(


  • karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-11-04 07:49:30 följande:

    Idag kunde jag inte heller hålla mig och fick negativt på dag 11...


    Ne jag vet, så himla jobbigt!!!

    Igår var en riktigt jobbig dag, de har liksom vart så mycket motgångar för mig o min sambo..och så tog jag ju de där gravtestet... Gjorde mig ännu mer deppig & ledsen!!
  • Karriärskvinna
    karro 2014 skrev 2014-11-04 20:30:34 följande:
    Ne jag vet, så himla jobbigt!!!

    Igår var en riktigt jobbig dag, de har liksom vart så mycket motgångar för mig o min sambo..och så tog jag ju de där gravtestet... Gjorde mig ännu mer deppig & ledsen!!
    Men ska vi verkligen ge upp redan? Har du tagit något mer test? Jag tänkte ta i morgon också. Gjorde du återföring fredag v. 43 precis som jag?
  • karro 2014
    Karriärskvinna skrev 2014-11-04 21:20:23 följande:
    Men ska vi verkligen ge upp redan? Har du tagit något mer test? Jag tänkte ta i morgon också. Gjorde du återföring fredag v. 43 precis som jag?
    Jag tog ett igår på morgonen.. Jag ligger en dag före dig.. Alltså gjorde jag ET på torsdagen.. De blir lätt att man blir negativ efter att man gått igenom tråkiga saker.. Självklart är jag lite positiv, men de negativa väger upp tyvärr!!

    Idag känner jag av lite lätt mensvärk, så som de brukar kännas innan man får sin mens + att mina bröst inte ömmar.. Hur känns de för dig?
  • Karriärskvinna
    karro 2014 skrev 2014-11-04 21:40:53 följande:
    Jag tog ett igår på morgonen.. Jag ligger en dag före dig.. Alltså gjorde jag ET på torsdagen.. De blir lätt att man blir negativ efter att man gått igenom tråkiga saker.. Självklart är jag lite positiv, men de negativa väger upp tyvärr!!

    Idag känner jag av lite lätt mensvärk, så som de brukar kännas innan man får sin mens + att mina bröst inte ömmar.. Hur känns de för dig?
    Mina bröst ömmar ännu (lite) och jag är onormalt hungrig. Men annars inga symptom åt något håll... Ska testa i morgon igen.. Känner mig helt uppslukad av detta och kan inte tänka på något annat nästan..!
  • Linda8110
    Karriärskvinna skrev 2014-11-04 21:47:58 följande:
    Mina bröst ömmar ännu (lite) och jag är onormalt hungrig. Men annars inga symptom åt något håll... Ska testa i morgon igen.. Känner mig helt uppslukad av detta och kan inte tänka på något annat nästan..!
    Progesteronet gör en sjukt hungrig! Jag åt konstant haha
  • Karriärskvinna
    Linda8110 skrev 2014-11-04 21:52:25 följande:
    Progesteronet gör en sjukt hungrig! Jag åt konstant haha
    Aha, är det så? Det förklarar ett och annat :)
  • Linda8110
    Karriärskvinna skrev 2014-11-04 22:10:25 följande:
    Aha, är det så? Det förklarar ett och annat :)
    Jag blev väldigt hungrig och frågade en barnmorska om det och hon sa att många blir det ;)
  • karro 2014

    Hej:)

    Har inte skrivit här på ett tag, året som vart har jag ju fått reda på att jag har låg äggreserv för min ålder, gått igenom två missfall, och nu i höst beslutade vi oss för ivf.. Första ggn i oktober fick jag avbryta min behandling pga det bildade sig cystor som störde, mensen dök upp bara någon vecka efter och jag startade en ny behandling som misslyckades tyvärr..

    Jag var så ledsen och besviken att de inte hade tagit sig och att dem har jul och nyårsstängt på kliniken vilket gjorde att jag skulle missa både en behandling i december & januari..

    Nu till saken=)))

    Efter jul någon gång kände jag mig fruktansvärt trött och konstig, hade en slags brännande känsla ner till som inte funnits där tidigare.. Jag tar ett graviditetstest o de visar positivt!! Har lyckats o bli spontantgravid<3

    De är världens finaste o bästa julklapp=) nu hoppas vi bara att detta håller i sig<3

  • Bergamott83
    karro 2014 skrev 2015-01-02 09:27:34 följande:

    Hej:)

    Har inte skrivit här på ett tag, året som vart har jag ju fått reda på att jag har låg äggreserv för min ålder, gått igenom två missfall, och nu i höst beslutade vi oss för ivf.. Första ggn i oktober fick jag avbryta min behandling pga det bildade sig cystor som störde, mensen dök upp bara någon vecka efter och jag startade en ny behandling som misslyckades tyvärr..

    Jag var så ledsen och besviken att de inte hade tagit sig och att dem har jul och nyårsstängt på kliniken vilket gjorde att jag skulle missa både en behandling i december & januari..

    Nu till saken=)))

    Efter jul någon gång kände jag mig fruktansvärt trött och konstig, hade en slags brännande känsla ner till som inte funnits där tidigare.. Jag tar ett graviditetstest o de visar positivt!! Har lyckats o bli spontantgravid<3

    De är världens finaste o bästa julklapp=) nu hoppas vi bara att detta håller i sig<3


    Grattis Grattis Grattis Vad kul!
Svar på tråden IVF 2014