• Alexandra 737

    Engelska 6 Hermods tråd

    Läser just nu Engelska 6 på Hermods och tänkte starta en tråd för oss alla som läser kursen. Några andra här som läser kursen?

  • Svar på tråden Engelska 6 Hermods tråd
  • Golestan

    Och skullen jag berätta om den dumma manen som hängde katten, gillade jag den eller inte, när var sådana roman/ berättelse så pupolär.

  • BLarsson

    Hejsan!

    Jag väntar på att a-kassan skall godkänna att jag får börja läsa engelska 6. Är det någon som skulle kunna dela med sig av uppdrag1? Hade varit hur snällt som helst ???? epost: Bella_larsson90@hotmail.com eller i denna tråden

  • Dmx94
    Malinjoh skrev 2015-02-01 15:29:30 följande:

    Är på sista uppdraget, ska göra muntliga provet nästa vecka den 11. Någon som har några tips till det? Vilken lärare hade ni?


    Hejsan, 

    du behöver inte oroa dig över den muntliga examinationen,!
    Det enda som kan beröra själva betyget här är att du ska vara väl förberedd om din respektive bok som du kom att välja och ha en vänlig och optimistisk presentation om dig själv. Självförtroendet spelar en stor roll! Försök att inte vara nervös.

    jag hade Andrea Cucarano

    Om det är någon som behöver hjälp med något så säg bara till
  • hejsan112

    Hej jag läser engelska 6 distans hos hermods och kommer ingen vart med uppdrag 2 är det någon som kan dela den med mig så att jag kan få lite idéer. Skulle vara väldigt snällt och jag skulle vara väldigt tacksam.
    Min mail är mariam-s@hotmail.se om ni kan skicka uppgiften dit skulle det vara kanon.

  • BT22

    Hej!

    Jag undrar om det finns någon som har läst ledarskap och organisation och har gjort den muntliga examinationen och kan berätta hur det gick till??

  • emir83

    Hej allihopa!

    Jag läser Engelska 6 just nu och har muntlig examination.

    Jag undrar om vad ni pratar med läraren under examinationen och vilka frågor dyker upp?

  • tjoppan

    Hej! 

    Jag kommer läsa 3 st kurser samtidigt under dec månad, bla Engelska 6 :/
    Så jag undrar om någon har förslag på en lättläst bok, som är lätt att prata om på det muntliga. Eller vad nu det muntliga provet går ut på? Tänkte försöka börja läsa lite här hemma redan nu, för att underlätta dec månad för mig själv :)
    Någon som lite kort kan berätta vad de olika uppdragen går ut på? :) 

  • Snark123

    Heeej! Finns det någon kvar i denna tråd är jag intresserad av HJÄLP.
    Ska läsa Eng 6 på komvux om några veckor. 

    Vill någon skicka nåt tips på vilken lärobok ni använde? 
    Vilken roman läste ni? Bra/dålig?
    Andra tips eller vad uppgifterna är? 



    VORE SUPER TACKSAM 

    [email protected]

  • Tiffany

    Någon kvar i denna tråd? Jag ska snart söka in till eng6 och undrar som många andra hur är kursen?

    Vilken lättläst roman finns att välja?

  • Fridilin

    Hallå, 
    är ni det någon som läser eng 6 på hermods nu??

    Har ME nästa vecka och behöver all tips på vad man få för frågor?
    Handlar det om den där boken som man fick välja? - Jag valde katten bob. 

    Vad är det som tas upp? :O

Svar på tråden Engelska 6 Hermods tråd