• ursula

    Är nya famileliv bättre

    Vem tycker att nya FL är bättre eller sämre. Själv tycker jag den är skitful specisellt valet av färger


    Kan mycket bättre än så här
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är nya famileliv bättre
  • ölburk2

    Vet inte, men jag har iaf ingen reklam längre.., bara snygga vita områden å inga störande annonser som gör att sidan laddas långsamt 


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Aniiee
    Kattpappa08 skrev 2014-06-19 13:06:16 följande:

    Vart hittar jag mina bildmappar i den nya?


    De är inte överförda än. De måste få andra grejer att funka ordentligt först, annars blir det kaos i koden.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Esoada

    Var är gästboken?
    Ens egen sida har blivit mindre?
    Hur kommer man åt gamla familjeliv?

  • Anonym (Usch IGEN!)

    Rena skiten! Helt omöjligt hitta och vansinnigt svårt läsa det där pyttiga svarta på grått! Klart sämsta färgerna när man ser lite dåligt! Men det är samma visa varje gång-det ändras konstant till det sämre! Men det måste tydligen ändras med jämna mellanrum fast folk är nöjda,jag fattar inte varför. Det får till påföljd att jag sitter här mindre tid-är det målet kanske?

  • Petter och jag

    Jag gillar inte den snorgröna listen som ligger tvärs över skärmen, i mitten i höjdled = svårt att läsa/skriva. Om listen däremot hade lagt sig högst upp på skärmen hade den varit ok.

  • Esoada

    Och varför står det att man ar ett nytt PM när man inte har det?

  • eslah

    För tidigt att svara på, man vänjer sig med allt och gnäller på allt som är nytt.

    Men vissa funktioner är nya. Följer och följare var en funktion jag inte sett förr, är det samma som på Facebook eller?

  • guinevere

    Färgerna är störande på något vis, ger mig lite huvudvärk och illamående.

    Många texter är för små och otydliga, både i forumet och huvudmenyerna.

    I övrigt är det nog mest en vanefråga.

  • Aniiee
    Esoada skrev 2014-06-19 18:05:17 följande:

    Och varför står det att man ar ett nytt PM när man inte har det?


    Du har det, det bara inte funkar så bra än på nya. För att komma åt gamla siten finns det en stor grön banner på startsidan av nya där det står "gå till gamla".

    Annars kan man gå in på  gamla.familjeliv.se
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • PlayWood
    Aniiee skrev 2014-06-19 20:15:56 följande:
    Du har det, det bara inte funkar så bra än på nya. För att komma åt gamla siten finns det en stor grön banner på startsidan av nya där det står "gå till gamla".

    Annars kan man gå in på  gamla.familjeliv.se
    Tack!!! {#emotions_dlg.flower} 

    Allmänt klagomål på nya sajten: Tycker det är superirriterande med min egen nick längst upp till vänster konstant på nya FL, spelar ingen roll om man scrollar, min nick hänger med, så att alla i hela huset kan läsa både vad jag heter och läser/skriver här på FL.. eller så kan/måste jag byta flik, smälla igen laptopen varje gång nån sitter bredvid mig.... hade inte detta problem tidigare.
Svar på tråden Är nya famileliv bättre