• Anonym (Kan)

    Kan du få orgasm genom enbart penetration?

    Som frågan lyder kan du få orgasm av enbart penetration som kvinna? Alltså ingen klitorisstimulans.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du få orgasm genom enbart penetration?
  • Anonym (Bara med en)

    Har inte fått orgasm utan samtidig klitorisstimulans. Fast träffat en man (här faktiskt) som jag fått orgasm med av enbart penetrering. Vet alls inte varför, hans kuk var inte jättestor el så men den lyckades träffa rätt på något vis. 

    har det fungerat med en borde det funka med fler. Men har inte lyckats ännu. 

  • Anonym (?)

    [quote=73797316][quote-nick]Edina skrev 2014-08-14 18:06:12 följande:[/quote-nick]

    I ettan nej, i tvåan ja.

    [/

    Låter intressant????

    Hur funkar det vad är det som stimuleras så att det kan leda till orgasm?

  • Vaken
    LillaTanten skrev 2015-04-30 14:44:55 följande:

    Alltså...."enbart"?

    Om du menar pang bom fitta runt kuk så nej, det kan jag inte, och tvivlar på att det är många som vare sig kan eller vill ha det så...


    Jag både kan och vill. Kanske är det ovanligt. Vad vet jag?
  • Anders 386

    Det måste vara lite svårt för kvinnor att svara här eftersom det troligen har att göra med vem som knullar med dom.
    Frågan borde inte vara vilka som kan, istället borde man fråga hur många som varit med om det.

    Med rätt man skulle nog fler kunna få orgasm av penetration. (Och jag pratar teknik nu - inte storlek.Skrattande)

  • Anonym (man)

    Min sambo kommer lättare av penetrering än av klitoris stimulan, men det beror helt och hållet på vilken ställning, det måste vara en ställning där kuken kommer åt främre slidväggen.

    Hennes favoriter som hon alltid kommer i är

    Missionären men med "raka" ben, med raka menar jag särade men utan att dra knäna uppåt mot bröstet. På så sätt kommer jag in i en annan vinkel som pressar mer mot främre slidväggen, skönare för henne men nackdelen för mig är att man inte kommer lika långt in. Vi brukar skifta lite, när hon kommit så drar hon upp benen en stund så jag kommer längre in, sen tar hon ner dem igen, kommer igen, osv tills jag oxå kommit

    Rida, samma här om hon bara rider med rak kropp så kommer hon inte, däremot om hon lutar sig framåt (bröst mot bröst) så kommar jag in i en annan vinkel som pressar mot främre slidväggen och då kan hon komma flera ggr.

  • Anonym (olika)

    För mig är det skillnad på männen om jag kan komma enbart genom penetration. Med exet kom jag alltid genom penetration, medan jag med min nuvarande behöver stimuleras med händerna också. För mig har storleken och formen på mannen betydelse. Kanske en del k*kar och f*ttor passar bättre ihop än andra i det avseendet. 

  • Vaken
    Anonym (man) skrev 2015-05-07 16:21:23 följande:

    Min sambo kommer lättare av penetrering än av klitoris stimulan, men det beror helt och hållet på vilken ställning, det måste vara en ställning där kuken kommer åt främre slidväggen.

    Hennes favoriter som hon alltid kommer i är

    Missionären men med "raka" ben, med raka menar jag särade men utan att dra knäna uppåt mot bröstet. På så sätt kommer jag in i en annan vinkel som pressar mer mot främre slidväggen, skönare för henne men nackdelen för mig är att man inte kommer lika långt in. Vi brukar skifta lite, när hon kommit så drar hon upp benen en stund så jag kommer längre in, sen tar hon ner dem igen, kommer igen, osv tills jag oxå kommit

    Rida, samma här om hon bara rider med rak kropp så kommer hon inte, däremot om hon lutar sig framåt (bröst mot bröst) så kommar jag in i en annan vinkel som pressar mot främre slidväggen och då kan hon komma flera ggr.


    Allt det där skriver jag under på till 100%. Jag har samma två favoriter och genomförandet ska vara precis så som du beskriver det
  • Anonym (Snabb)

    Min fru kommer av bara penetration i de flesta ställningar och dessutom fort och utan något vidare förspel. De tråkiga är att hon bara kan/vill komma en gång.

  • Flunken

    Min fru kommer i en ställning som är nästan som skeden fast hon håller upp det övre benet en aning så att jag smeker henne samtidigt.. Hon kommer rätt fort på detta vis!

    Rätt skönt om man är trött och vill få det överstökat.

  • Anonym (?)
    Edina skrev 2014-08-14 18:06:12 följande:

    I ettan nej, i tvåan ja.


    Hur kan det stimuleras till orgasm av enbart anal penetrering?

    Tar det lång tid?
  • Anonym (Kille 34)
    Anonym (?) skrev 2015-10-17 17:35:38 följande:

    Hur kan det stimuleras till orgasm av enbart anal penetrering?

    Tar det lång tid?


    Det är fullt möjligt. Tjejen fick orgasm enbart av anal penetrering ovh har aldrig kommit av enbart kuk i fittan. Hon kommer också hårdare av analt än vaginala samlag. Hon kom faltiskt första gången vi testade analsex efter typ 5 minuter. Hon kom långt före mig, hon fick avsluta mig genom en avrunkning den gången då vi inte ville byta hål (fel väg). Hon kommer varje gång vi har analsex men inte varje gång vi kör vaginalt även om jag ofta avslutar henne genom fingrar eller mun eller att hon själv gör det.
Svar på tråden Kan du få orgasm genom enbart penetration?