• Smuliis

    St Göran - Utredning

    Hej alla härliga människor där ute..

    Jag och min sambo har försökt få barn i över ett år utan resultat. Nu har vi fått en remiss till St Görans fertilitet klinik för att gå en utredning.

    Jag är så himla nervös och rädd. Kan inte sluta tänka på det .. Min sambo är mkt lugnare.

    Är det ngn annan som gjort/gör sin utredning på St Göran som kan berätta lite hur dem är där? Eller som bara gjort en utredning som kanske kan lugna mig lite.. :)

    /Anna

  • Svar på tråden St Göran - Utredning
  • Pimpinellan

    Det är alltid bättre göra en utredning och få svar-nästan vad än svaret blir- än att fortsätta försöka och inte lyckas och/eller grubbla sig förtvivlad över varför det inte går. Det finns så mycket hjälp att få så i princip ingen behöver förbli barnlös. Lycka till! {#emotions_dlg.flower}

  • Smuliis

    Ja, du har så himla rätt Pimpinellan!! Kommer säkert vara mkt lugnare efter första besöket, men fram tills dess är huvudet o känslorna på högvarv... :)

  • misseire
    Smuliis skrev 2014-09-14 16:21:53 följande:

    Hej alla härliga människor där ute..

    Jag och min sambo har försökt få barn i över ett år utan resultat. Nu har vi fått en remiss till St Görans fertilitet klinik för att gå en utredning.

    Jag är så himla nervös och rädd. Kan inte sluta tänka på det .. Min sambo är mkt lugnare.

    Är det ngn annan som gjort/gör sin utredning på St Göran som kan berätta lite hur dem är där? Eller som bara gjort en utredning som kanske kan lugna mig lite.. :)

    /Anna


    Hej Anna,
    Vi har gjort alla våra IVF försök där! Jag tycker att de är bra. Helene är allra bäst.
    Utredningen är ingen fara alls, lite blodprover och ett par gynundersökningar. Hoppas att ni får svar fort och att de kan se vad som är fel, så det går att åtgärda. Då sitter du snart där med magen i vädret :)
    Lycka till.

    //misseire
Svar på tråden St Göran - Utredning