• adellasophia

    jag är gift men mannen vill dela sin lgh med en annan tjej i berlin

    Hej...jag är gift och just nu jobbar min man i tyskland. Han kommer hem i helgen och åker igen måndag morgon. Några dagar sen berättade han att det kommer en annan tjej som är singel och ska dela lägenhet med honom så att han har sällskap och känner inte tråkigt att vara ensam hemma efter jobb. De ska jobba i samma kontor. Jag försökte förstå det men har svårt att lita på honom som har varit otrogen mot mig några gånger förut till och med när jag är med barn och han ville att jag skulle göra abort samt gick han till en annan kvinna och dejtade henne den dagen jag gjorde abort. Jag har svårt att få tillbaka den förtorende som han har inte visat det tills idag. Har hittat några chattat med annan tjej också att de skulle luncha och träffa när jag var bortresa. Kan ni acceptera att er man ska bo i en ettan lägenhet tillsammans med en annan singel kvinna och du är hemma i sverige och ta hand om barnen och sköta huset hemma helt ensam ???

  • Svar på tråden jag är gift men mannen vill dela sin lgh med en annan tjej i berlin
  • Dixie
    adellasophia skrev 2014-10-01 22:58:05 följande:

    Kan ni acceptera att er man ska bo i en ettan lägenhet tillsammans med en annan singel kvinna och du är hemma i sverige och ta hand om barnen och sköta huset hemma helt ensam ???


    ja - för mig hade det varit ok - jag litar på min man!
    men jag förstår om du inte tycker det är ok, med en man som har varit otrogen tidigare! 
  • Venne

    I ditt scenario- inte en chans. I mitt eget förhållande utan otrohetsaffärer- tveksamt. Jag hade haft en klump i magen ändå, om det var hela veckor, vecka efter vecka, mef en singelkollega.

  • adellasophia

    Jag tycker att jag är så jävla konstigt och bara trams att jag inte acceptera det. Sen det är helt okay om jag vill lämna honom för detta fall...Rynkar på näsan

  • solskenskaka

    I en etta hade jag inte varit bekväm med. Hade varit en annan sak om de hade olika sovrum. Men att dela rum med en annan tjej känns lite väl privat för min smak och om det gällde min man.

  • viseversa

    Nej det hade jag inte accepterat. Men jag hade inte fortsatt att leva med en sån man du beskriver ts. Ha lite självrespekt.

Svar på tråden jag är gift men mannen vill dela sin lgh med en annan tjej i berlin