• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kaffe eller te?
  • Daniel12

    Numer blir det bara gröna theer. Innan drack jag stora mängder kaffe men pga stora problem med min panikångest och att kaffet lätt triggar igång den, så var jag tvungen att sluta helt. Kan inte ens dricka en enda mugg kaffe på morgonen längre utan att panikångesten sätter igång. Skulle tillochmed vilja hävda att kaffe är mycket värre än alkohol ur den aspekten.

  • Texasthecat

    Kaffe, Kaffe Kaffe!! Näst viktigaste drycken på dygnet (coca-colan är snäppet viktigare).

    Te dricker jag bara när jag är sjuk och varm choklad när jag vill värma mig under vintern strax innan sovdags.


    Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • Kräk

    Gillar både kaffe och té ju Och o'boy... Bara olika vad jag är sugen på vid varje givet tillfälle

  • Aspie

    Röstade på te. Jag dricker ju mest vanligt kranvatten, men te är det jag njuter utav allra mest.

    Pimplade kaffe som en tok tills det blev en utlösande faktor för migrän. Dessutom blir jag så dålig i magen av det så det känns liksom inte värt det, även om det kan vara gott till en kaka ibland.

  • Anonym (--)

    Varm choklad (kakao), annars får det bli vatten om jag ska välja ur den listan. Gärna kolsyrat.  

  • Knall

    [quote=74121796][quote-nick]NKmamma skrev 2014-10-06 21:07:04 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag blir inte människa förrän jag druckit upp min första kopp...


    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
Svar på tråden Kaffe eller te?