• Svar på tråden Måste killen vara stor för att kunna ha sex såhär?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-10-09 02:05:35 följande:

    Älskade denna ställning med ett ex (som var ganska välutrustad) och introducerade den sen för killen jag blev ihop med efter honom. Han var inte alls lika välutrustad och med honom funkade den inte alls. Han kom inte in i mig. Så jag tänkte att det kunde ha med det att göra.

    Vi försökte även ha sex i skeden, men det gick inte heller. Kanske hade med hans vinkel att göra iofs?


    I sådana fall tycker jag inte du ska ha den ställningen med killar du vet är mindre. Det kan sänka deras självförtroende när de märker att det inte går. Jag hade inte heller klarat det, men det beror på att jag är för grov gissar jag (13 x 15).
  • Anonym (Kort)

    Skulle chansa på att den är svårutövad om killen har UNDER medel på längden.
    Som tjej kan man ju dock "hjälpa till" genom att svanka och då göra fittan mer tillgänglig.

    Kort så borde tjejens kroppsform och "storlek" samt killens kukstorlek och form vara det som ger flest "för och nackdelar" med olika ställningar.

    Min sambo är väl en "medelstor" tjej på 170cm/70kg och jag har väl en (trots att jag själv inte tycker det) ganska stor kuk ~20x15.
    För oss funkar då de flesta ställningar där det blir en del "luft" mellan oss men min form på kuken försvårar de ställningar där tjejen är "neråt" och kuken behöver vinklas just neråt.
    Den ser liksom ut lite som en banan vänd åt "fel" håll och börjar då gå uppåt från roten och böjer sej sedan över mitten så ollonet tittar lite snett neråt.
    Kuken får vid dessa ställningar för sej att det är lättare att böja sej på mitten istället och det funkar ju sådär.

    Som nån skrev så kan man ta lite illa upp av att inte klara av ställningar som tjejen vill köra och jag hade själv en del problem när vi var nya och sambon antagligen var van vid att dessa funkat tidigare.
    Vi har dock knullat i 12år nu och håller fortfarande på och vrider och vänder på ställningar så det mesta går ju att lösa :)

  • Anonym (lady och lufsen)

    Hur vet alla måttet på alla män de legat med? Jag har inte ens måttet på min egen man och kunde inte bry mej mindre. Om inte en ställning funkar så vet man ändå inte om det beror på längden eller vinkeln eller hur stor rumpa tjejen har eller hur hon ligger. (Jag brukar få träningsvärk i ryggen för att jag svankar automatiskt, för att minska det har vi en kudde under höften för ännu bättre vinkel)

    En man borde verkligen inte få sänkt självförtroende om en ställning inte funkar, då törs man ju aldrig testa nån ny om han är så osäker på sin manlighet.

    ]Anonym (Man) skrev 2014-11-05 07:47:36 följande:[/quote-nick]I sådana fall tycker jag inte du ska ha den ställningen med killar du vet är mindre. Det kan sänka deras självförtroende när de märker att det inte går. Jag hade inte heller klarat det, men det beror på att jag är för grov gissar jag (13 x 15).[/quote]

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-04 17:07:50 följande:

    Är sådana ställningar svåra att få till brukar det bero på att killen antingen har för liten kuk eller att tjejen har för stor röv. Eller en kombination av de båda.


    Ja stor röv har jag iaf inte, är snarare väldigt smal (underviktig).
  • Anonym (Man)
    Anonym (lady och lufsen) skrev 2014-11-05 09:00:12 följande:

    Hur vet alla måttet på alla män de legat med? Jag har inte ens måttet på min egen man och kunde inte bry mej mindre. Om inte en ställning funkar så vet man ändå inte om det beror på längden eller vinkeln eller hur stor rumpa tjejen har eller hur hon ligger. (Jag brukar få träningsvärk i ryggen för att jag svankar automatiskt, för att minska det har vi en kudde under höften för ännu bättre vinkel)

    En man borde verkligen inte få sänkt självförtroende om en ställning inte funkar, då törs man ju aldrig testa nån ny om han är så osäker på sin manlighet.

    ]Anonym (Man) skrev 2014-11-05 07:47:36 följande:[/quote-nick]I sådana fall tycker jag inte du ska ha den ställningen med killar du vet är mindre. Det kan sänka deras självförtroende när de märker att det inte går. Jag hade inte heller klarat det, men det beror på att jag är för grov gissar jag (13 x 15).


    [/quote]

    Jag tänkte om man noterade storleken Innan man kör på.

    Menade mer om hon uppenbart blir besviken när den lata hunden inte då fungerar, kan påverka männens självförtroende lite.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Man) skrev 2014-11-05 07:47:36 följande:
    I sådana fall tycker jag inte du ska ha den ställningen med killar du vet är mindre. Det kan sänka deras självförtroende när de märker att det inte går. Jag hade inte heller klarat det, men det beror på att jag är för grov gissar jag (13 x 15).
    Jag hade som sagt ingen aning om att det inte funkade med mindre utrustade killar förrän jag testade och misstänkte att det kanske kunde bero på storleken, men säker var jag inte.

    Med min nuvarande har jag inte alls försökt mig på denna ställning då han inte heller är så stor.
  • Anonym (Undrar)

    Jag kan ju säga att jag tycker att det är ganska svårt att uppskatta storleken på killarnas kuk, får liksom utgå ifrån en kille jag vet storleken på och sen dra av från det eller plussa på. Eller jämföra med en dildo jag har. Min nuvarande är något under medel, men inte mycket. Det beror helt och hållet på hur hårt ståndet är.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-05 18:24:17 följande:

    Jag kan ju säga att jag tycker att det är ganska svårt att uppskatta storleken på killarnas kuk, får liksom utgå ifrån en kille jag vet storleken på och sen dra av från det eller plussa på. Eller jämföra med en dildo jag har. Min nuvarande är något under medel, men inte mycket. Det beror helt och hållet på hur hårt ståndet är.


    Storleken är totalt ovidkommande då menar du?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Man) skrev 2014-11-06 15:37:39 följande:
    Storleken är totalt ovidkommande då menar du?
    Det har jag aldrig påstått. Det enda jag säger är att jag har svårt att avgöra storleken på en kille, kan inte direkt se måtten bara genom att titta på kuken eller känna den i mig.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Undrar) skrev 2014-11-06 16:35:51 följande:

    Det har jag aldrig påstått. Det enda jag säger är att jag har svårt att avgöra storleken på en kille, kan inte direkt se måtten bara genom att titta på kuken eller känna den i mig.


    OK, jag tycker man ska köra på i sängen bara och njuta.
  • vargveum
    Anonym (Anonym) skrev 2014-11-04 17:07:50 följande:

    Är sådana ställningar svåra att få till brukar det bero på att killen antingen har för liten kuk eller att tjejen har för stor röv. Eller en kombination av de båda.


    Exakt. Jag älskar den ställningen men den funkar bäst med smala tjejer för mig. Tjocka rumpor eller lite vinkelstrul i kombination med att min kuk är typ exakt genomsnittlig, inte lång och grov, då funkar det inte så bra tyvärr.
  • Armageddon

    Vår favorit, funkar bra för mig, har medelstor.

    Men jag fattar inte hur ni som påstår att ni inte vet hur står kuk era män har fungerar, har ni inget ögonmått alls?

    Visst, om den är 15 eller 16 cm ser man kanske inte, men ni ser väl om den är 12 eller 18 (ca)

    Det är ungefär som att killar inte skulle kunna bedöma storleken på brösten på en tjej....

Svar på tråden Måste killen vara stor för att kunna ha sex såhär?