• Mamly1983

    fyrlingar

    Jo det är så att jag o min man väntar fyrlingar!
    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt fler som är i samma situation eller har varit. Vill gärna höra er historia hur det gått mm
    Eller om någon ha tips på var jag kan hitta mer info om risker o dylikt på nätet!

  • Svar på tråden fyrlingar
  • Mamly1983
    Cazza skrev 2014-12-01 22:10:52 följande:

    Jag med. Är det enäggs/tvåäggs? Kön? Nyfiken..;)


    Oj glömde nämna det i bloggen. Tur nu påminner.

    Mina fyrlingar är syskon.. De har vars en egen moderkaka och vars en säck!

    Alltså bara fördelar när man e fyrling!

    Könen vet jag inte än. Vi skulle kolla i v18.
  • sancia
    Mamly1983 skrev 2014-12-01 22:38:19 följande:
    Oj glömde nämna det i bloggen. Tur nu påminner.

    Mina fyrlingar är syskon.. De har vars en egen moderkaka och vars en säck!

    Alltså bara fördelar när man e fyrling!

    Könen vet jag inte än. Vi skulle kolla i v18.

    Först och främst grattis!
    Förstår att könen inte är det viktiga, men fick du inte veta det när ni gjorde kromosomundersökningen?
  • Mamly1983
    sancia skrev 2014-12-02 14:08:37 följande:

    Först och främst grattis!
    Förstår att könen inte är det viktiga, men fick du inte veta det när ni gjorde kromosomundersökningen?
    Hej och tack!

    Nä de mötte bara nacken och räkna på min ålder, vikt och om jag rökte. Annars brukar blodprov göras också men det gjorde de inte pga att jag har så många i magen /)
  • Gulas

    Hej! Spännande att få följa din resa! Har varit inne och kilat på bloggen och såg att du har två andra barn, hur har de reagerat på att det ska komma fyra bebisar?

  • fannybk

    Jag såg på bloggen att ni har börjat fundera på vagn. Hittade den här sidan: www.adventurebuggycompany.com/quadbuggy.htm

    Den verkar ha bra liggläge på de nedre sitsarna iaf. Sen har jag hört talas om någon riktigt stor liggvagn som man ska kunna öppna botten i mitten. Då kan barnen sitta med benen ner i varukorgen liksom. Tänkte att den borde vara stor nog att ha fyra små bebisar liggandes i. Tror den är från Danmark om jag inte minns fel. Är så kul att följa er på bloggen!

  • Cazza

    Du kommer bli kändis ! Hoppas allt går bra men så bra att de inte är enäggs. Då påverkar de inte varandra om ngt händer en av dem.

Svar på tråden fyrlingar