• Anonym (xo)

    tips på hur jag ska få sambon att få sina känslor tillbacks för mig ?

    Nu har min sambo tappat bort känslorna helt efter alla våra gräl, och jag vet själv inte hur jag känner faktiskt men vill ändå försöka för sonens skull, tips på hur jag kan göra för att få oss att hitta tillbacks till varan ?

  • Svar på tråden tips på hur jag ska få sambon att få sina känslor tillbacks för mig ?
  • Anonym (yxan)

    Genom någon annan oberoende/halvt oberoende part i er närhet som ni båda känner tillförlit inför och kan diskutera saker som detta kanske!? Annars ett rejält och lugnt snack på tu man hand. OBS! lämna stridsyxorna innan i entrén.

  • Dixie
    Anonym (xo) skrev 2014-11-05 11:57:15 följande:

    Något anna än parterapi ?


    varför skulle det inte vara en bra idé?! om ni bråkar mycket så borde det väl vara grunden för att få ett förhållande igen?
  • Celines Essence

    Ge kärlek, uppskattning, njutning.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Stårschan

    Det kan ju tyvärr vara så att bråken har visat grundläggande sidor hos dig som din sambo helt enkelt inte kan acceptera.

    Parterapi låter som det bästa ni kan göra - att ta hjälp av någon utomstående som kan hjälpa er och låta er båda tala till punkt om det ni känner att ni behöver ventilera.

    Annars - ställ dig själv Dr Phil-frågan: "How fun are you to be with?" Var glad, sprudlande och intressant, om du kan tvinga dig till det.

  • Anonym (xo)

    Vi har hittat tillbacks till varandra igen och det går jätte bra nu :) vi skulle flyttat isär och jag höll på och packa så ändrade han sig och bad om ursäkt för sitt beteende (då han var en riktig skitstövel dem veckorna innan flytten) vi nådde verkligen botten och jag trodde att jag skulle starta ett nytt liv då med sonen, men nu en månad efter denna händelse går det hur bra som helst :) bråkar nästan inte alls utan bara tjafsar ibland men vem gör inte det haha, och älskar varan igen .

Svar på tråden tips på hur jag ska få sambon att få sina känslor tillbacks för mig ?