• malintherese01

    Hur vet man att det är "spökstreck"?

    Ja , hur vet man det? Hur ser man skillnad på ett svagt plus och ett spökstreck? 

    Jag testade idag med två "testa tidigt" stickor.. fick svagt streck på båda.. Kunde tydligt se strecken! Men som sagt svaga... 

    Efter det provade jag ett ClearBlue (ville dubbelkolla!) och då sa det att jag inte var gravid.. Jag ska tillägga att jag öste i mig vatten för att kunna bli kissenödig igen, och jag är bara på BIM - 2, så jag vet att de är tidigt. 

    Kan båda två första bara varit spøkstreck? Eller tror ni att clearblue testen inte fångat upp det än? :/ 

  • Svar på tråden Hur vet man att det är "spökstreck"?
  • VanillaCoke
    malintherese01 skrev 2014-11-22 09:20:45 följande:

    Det stod 1-2 veckor på test indikatorn, och det innebär 2-3 veckor tror jag.. 
    Så det är tidigt. 
    Tack! :)


    Jag fick oxå 1-2 förra veckan. I onsdags 2-3
  • VanillaCoke

    Ja det första om allt går som det ska. Oroar mig mycket för missfall. Försöker låta bli men det är inte så lätt! Har du barn sedan innan?

  • malintherese01

    Ja jag har en dotter på 6 år... Fick ganska "nyss" två missfall på raken, så jag vet hur du menar :// 
    Jag har INGA förhoppninga på att detta ska stanna kvar... orkar inte bli besviken igen, så ställer in mig på de värsta.. (vilket är otroligt tråkigt) 
    men man gör det väl lite för att skydda sig själv :/

  • VanillaCoke

    Usch vad jobbigt, hur märkte du att det blev missfall? Hur långt gången var du när det hände?

  • malintherese01

    Första var i vecka 7, då började jag blöda.. och de kom lite fört mycket blod för att kunna vara "okej"... Så få åkte jag till sjukhuset och kollade, och dom konstaterade missfall. 

    Andra missfallet kom i vecka 13. Det var värre. Det första missfallet gjorrde inte ont, men de gjorde detta. 
    Jag började blöda som första gången, sen började magsmärtorna. 
    Jag åkte ut och dom fick de inte att sluta, så blev spruta in i magen med morfin eller vad det var, och när de ändå inte ville komma ut så sövde dom mig och jag blev skrapad :/ 

    Men man får väl hoppas på tredje gången gilt :P

  • VanillaCoke

    Men fy vad hemskt håller timmarna för att det går vägen nu!

  • HamGab123

    Har en undran hur vet man om det är ett spökstreck eller om man plussat? 

Svar på tråden Hur vet man att det är "spökstreck"?