• Regnsjuk

    Ensamma själar i Västerås?

    Hej!

    Jag är 26 år gammal och bor i Västerås sedan ett antal år tillbaka. Jag har aldrig riktigt lyckats med det här att skaffa vänner. De vänner jag fått i samband med plugg osv har inga barn, och när jag fick min första (4 år) var det som att de drog sig undan.

    Nu väntar jag mitt andra barn i vecka 29, och har nästan panik över att känna mig så otroligt ensam.

    Finns det några fler ensamma själar i Västeråsområdet? :)

  • Svar på tråden Ensamma själar i Västerås?
  • BBK

    Hej! Jag känner igen mig i det där, med att tappa vänner när man får barn. Jag är ensamstående med två döttrar, 18 och 11 och är mycket äldre än dig men väldigt ungdomlig :) Hör gärna av dig om du vill! Kram

  • Regnsjuk
    BBK skrev 2014-12-28 20:30:43 följande:

    Hej! Jag känner igen mig i det där, med att tappa vänner när man får barn. Jag är ensamstående med två döttrar, 18 och 11 och är mycket äldre än dig men väldigt ungdomlig :) Hör gärna av dig om du vill! Kram


    Hej!

    Åh det gör mig ingenting, jag har alltid trivts bättre med människor som är äldre än jag själv. :)

    Jag har dock ingen som helst aning om hur man gör för att skriva pm? Vet du? Du får jättegärna kontakta mig i så fall! Kram!
  • BBK

    Hej igen, nej jag vet inte hur man skriver pm, men du kan kontakta mig på Facebook, jag heter Bodil Sjöberg.:)

Svar på tråden Ensamma själar i Västerås?