• stoltägare

    Se hit alla skapare där ute

    Hej jag är en tjej på 29år och har två barn.

    Som för mindre än 6månader sedan började rita tacka och måla.

    Jag tänkte att vi kan dela med oss av våra konatvärk, dikter musik vad vi nu än skapar och hjälper varandra med tips och råd.

    Kanske har ni även bloggar som ni vill dela med er av. Så välkomna

    Artsoulgirl.blogg.se

  • Svar på tråden Se hit alla skapare där ute
  • Flisan79

    Vad härligt att läsa att du hittat något som får dig att må bra.

    Själv jobbar jag med att skapa. Folk betalar pengar för att jag permanent ska rita mina alster på deras kroppar (jag är tatuerare ). En ganska häftig känsla!

    www.lisaglans.se

  • stoltägare

    Å va kul vad är din nich inom tattueringar jag har hela 3st men skall dit med en fjärde om nån månad eller två hehe. Ja jag har svårt att rita manliga å kvinnliga kroppar typ har du nått tips eller nån annan här inne kanske som har bra tips för jag får ej till det..

  • Batmamba

    Gå en krokikurs! Det är jättekul och man lär sig massor om hur kroppar ser ut.

    Själv stickar och syr jag.

  • stoltägare

    Oki ja kanske får kolla upp det finns så dåligt med kurser här bara.

    Sticka skulle jag vilja lära mig men det tar jag vid senare tillfälle.
    Å sy ja jag kan knapt sy in en knapp i ett par byxor haha.

  • Batmamba
    stoltägare skrev 2015-03-11 12:01:09 följande:

    Oki ja kanske får kolla upp det finns så dåligt med kurser här bara.

    Sticka skulle jag vilja lära mig men det tar jag vid senare tillfälle.

    Å sy ja jag kan knapt sy in en knapp i ett par byxor haha.


    Om man vill kan man kontakta ett studieförbund och önska en kurs/studiecirkel. De har ofta kontakt med folk som kan allt möjligt de vill lära ut. Sen drar man ihop några kompisar och har kurs ihop!
  • stoltägare
    Batmamba skrev 2015-03-11 13:08:55 följande:
    Om man vill kan man kontakta ett studieförbund och önska en kurs/studiecirkel. De har ofta kontakt med folk som kan allt möjligt de vill lära ut. Sen drar man ihop några kompisar och har kurs ihop!
    oki får kolla de :P..

    Hur länge har ni hållit på med eran "Konst"
  • Batmamba
    stoltägare skrev 2015-03-11 13:57:04 följande:

    oki får kolla de :P..

    Hur länge har ni hållit på med eran "Konst"


    Hela livet! (Ja, inte när jag var bebis så klart!)

    För mig är det jätteinspirerande att höra att du börjat som vuxen. Det får mig att få lust att prova nya saker också.
  • Flisan79
    stoltägare skrev 2015-03-11 11:53:10 följande:

    Å va kul vad är din nich inom tattueringar jag har hela 3st men skall dit med en fjärde om nån månad eller två hehe. Ja jag har svårt att rita manliga å kvinnliga kroppar typ har du nått tips eller nån annan här inne kanske som har bra tips för jag får ej till det..


    Jag gör mest black and grey och åt det mer realistiska hållet. Men det blir mycket annat med.

    Kroki är som sagt bra. Annars är det bara att slå upp en modetidning och börja rita av. Ett tips är att se på de former som bildas mellan kroppsdelar och bara försöka se just formen.
  • stoltägare
    Flisan79 skrev 2015-03-12 00:34:40 följande:
    Jag gör mest black and grey och åt det mer realistiska hållet. Men det blir mycket annat med.

    Kroki är som sagt bra. Annars är det bara att slå upp en modetidning och börja rita av. Ett tips är att se på de former som bildas mellan kroppsdelar och bara försöka se just formen.
    oki härlig vill du visa nåtr? älskar tattueringar
  • Flisan79
    stoltägare skrev 2015-03-13 13:45:49 följande:
    oki härlig vill du visa nåtr? älskar tattueringar
    Ett smakprov. Fler hittar du på min blogg www.lisaglans.se eller insta: p_ink_tattoo

  • Ben66

    Flisan79

    Jag tittade in på din blogg och gillar det du visar.Du har verkligen talang.
    Jag vill göra en tattuering i framtiden så jag sparar din adress och återkommer.

  • Flisan79
    Ben66 skrev 2015-03-14 14:39:12 följande:

    Flisan79

    Jag tittade in på din blogg och gillar det du visar.Du har verkligen talang.
    Jag vill göra en tattuering i framtiden så jag sparar din adress och återkommer.


    Tack!

    Du är välkommen då
Svar på tråden Se hit alla skapare där ute