• Nadezdin

    Fråga ut en främmande tjej

    Hej! 



    Jag vill så gärna fråga ut en jättego tjej som jobbar i butik (Hon jobbar för övrigt i en hår & styling-butik). Har själv varit där två vändor. Första vändan tipsade hon om en födelsedagspresent till syrran. Under tiden snackade vi och skämtade, vilket gav mig varma vibbar. Lite oskyldigt flörtande på det? 
    Återkom två veckor senare för egen del och köpte vax. Denna gången tackade jag henne för tipset sen sist. Hon sken och sa: ?ja vad kul! jag känner ju igen dig förresten!?. 


    Alltså jag vill liksom bara säga rätt ut att jag tycker hon är trevlig och fråga om hon vill ta en kaffe någon dag :)


    (Övrigt: Det sista jag vill göra är att göra henne obekväm. Vill därför fråga henne när det bara är vi två vid kassan eller så) 


     


    Jag har modet att fråga henne, men vill inte framstå som ett creep då vi knappt vet varandras namn? Vad hade ni tyckt om någon ?out of the blue? frågade ut er?


     


    Uppskattar vänliga synpunkter och tips! :D


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-24 21:23
    ... De antal osammanhängande frågetecknen är lika främmande för mig som för er. Vet inte hur det blev så i tråden. Ber om överseende :)
  • Svar på tråden Fråga ut en främmande tjej
  • Nadezdin
    Tines skrev 2015-05-26 10:13:16 följande:

    Hur gick det? Fick du en dejt?


    Hon var inte där!! :( misstnker att hon jobbar helg, men ska hålla ögon öppna ;)
Svar på tråden Fråga ut en främmande tjej