• Prips

    Vem skulle ni tänkas dejta eller skriva först till på tinder/badoo?

    Hej!

    Denna fråga är riktad till er tjejer som använder Tinder och badoo.
    hur ser en kille ut rent utseendemässigt som ni skulle vilja dejta - eller ännu bättre, hur ser en kille ut som ni kan tänka er att skriva först till, eftersom detta händer väldigt sällan vilket jag finner ruskigt tråkigt.

    så printscreena någon som ni matchat med och ladda upp på t.ex. tinypic och visa hur dessa killar ser ut!

    Vad var det som gjorde att ni fann honom så pass attraktiv att ni valde att skriva först?

  • Svar på tråden Vem skulle ni tänkas dejta eller skriva först till på tinder/badoo?
  • Mamori

    Det viktiga för mig om jag skulle skriva till en kille på en dejtingsite (nu är jag inte singel men om) skulle vara att han hade snälla ögon, jämn hy och fin ansiktsform. Är han kort så är det ett extra +. Lite skäggstubb är fint också. Men oftast så reagerar jag på ngt i hans profil som gör att jag tänker att vi kan matcha ihop och så om han ser okej ut så kan jag skriva. Det som känns viktigt där är att han är intelligent, ödmjuk och bra på att uttrycka sig i skrift.

  • annasv1980

    Om han ser vanlig och snäll ut. Inga larviga show off-bilder. Han ska ha fyllt i all info om sig själv, vilja dejta och ha en verifierad profil. Sen MÅSTE det finnas en presentationstext som sticker ut.

  • Prips
    annasv1980 skrev 2015-07-20 21:42:20 följande:

    Om han ser vanlig och snäll ut. Inga larviga show off-bilder. Han ska ha fyllt i all info om sig själv, vilja dejta och ha en verifierad profil. Sen MÅSTE det finnas en presentationstext som sticker ut.


    Kul att ni inte enbart går efter utseendet - hur menar du att presentationen lär sticka ut ifrån mängden?
  • annasv1980

    Utseendet ÄR sekundärt. Skulle aldrig kontakta en modellsnygg man för då är han ändå säkert bara full of himself. De flesta män har tyvärr ingen presentation alls vilket är slött, oseriöst, fantasilöst och avtändande. Texten ska vara personlig, alltså inget om att han gillar att träna, umgås med vänner etc. för det gör ju alla. För mig går spänningssökare bort eftersom jag söker en lugn och stabil person som jag kan se som pappa till mina barn. En 35-åring som vill leva som en 20-25-åring är patetisk. När man börjat chatta är det viktigt att det snacket flyter, att han kan uttrycka sig, underhålla mig, inte anspelar på sex och inte direkt frågar om vi ska ses för då tror jag han massdejtar istället för att försöka satsa på kvalitet.

Svar på tråden Vem skulle ni tänkas dejta eller skriva först till på tinder/badoo?