• Mammaspluttisar

    Symptom eller inbillningssjuk?

    Jag har fick diagnosen pcos för ca 4 år sedan. Efter det börja jag äta provera för att få igång mensen.

    Jag är överviktig (bmi 29)

    I vilket fall som helst.

    Den 20 juli fick jag provera mens, dag 5-9 åt jag pergotime för att få ägglossning.

    Jag och sambon mös I stort sett varannan dag fram tills i torsdags kväll förra veckan... sen bråka vi under helgen och min ägglossning kom på söndagen (senast vi hade sex var i torsdags förra veckan!) Så vi mös inte överhuvudtaget dagen Innan äl eller på äldreboende pga att vi var ovänner.

    Jag måste även tillägga att han har få och slöa simmare...

    Men i vilket fall som helst börjar jag nu undra om jag är inbillningssjuk eller om det jag känner är normalt innan mens. .

    Förutom inatt så har jag vaknat på natten för att kissa 5 nätter i sträck - Och det brukar jag Aldrig göra ! (Inatt vakna jag inte)

    Jag får värmevallningar från och till samt svettas på natten.

    Jag blir yr om jag reser mig för fort.

    Jag har molande värk från och till i tjejmagen. Igår var det bara på vänster sida som stråla ner i ljumsken.

    Lättirriterad.

    Ömma bröstvårtor från och till.

    Igårkväll runt 19 så fick jag även en seg mjölkaktig flytning på pappret.. senare på kvällen var dem vara vita och mjölkiga...vilket dem fortfarande är...

    Är detta normalt innan mens eller är det någon som varit med om liknande?

  • Svar på tråden Symptom eller inbillningssjuk?
Svar på tråden Symptom eller inbillningssjuk?