• matilda00m

    Mammor i Nacka(Stockholm)

    Finns det några mammaledig tjejer i Nacka eller södra Stockholmsområdet som har lust att hitta på något? :)

    Är en 22-åring tjej med en son som föddes den 28e juni i år. Bor i Saltsjö-Boo (Nacka) med Sambo 33 år och vår son Harry ????

    Har tyvärr inga i min närhet med barn än och det blir ganska långa dagar när alla jobbar.

    Skulle vara kul om man kanske kunde träffas upp några stycken för promenad/fika eller liknande och få lära känna lite andra mammor och bebisar :)

  • Svar på tråden Mammor i Nacka(Stockholm)
  • IdaNoaksson

    Hej!

    Jag är oxå mammaledig med min son som är född i mars så han blir snart 6 månader. Ska vara mammaledig till Januari. Men jag ses gärna för en promenad eller vad som egentligen. Finns ju öppna förskolan i björknäs, på torsdagar är det bara träff för föräldrar som är under 24 år. Har aldrig gått men funderar på att testa.. har du vart där? ????

    Hälsningar Ida

  • IdaNoaksson

    Hej! Bor oxå i Nacka. Har du vart på öppna förskolan i björknäs? Där hag dom föräldraträff för unga föräldrar på torsdagar!

  • matilda00m
    IdaNoaksson skrev 2015-09-17 22:12:20 följande:

    Hej!

    Jag är oxå mammaledig med min son som är född i mars så han blir snart 6 månader. Ska vara mammaledig till Januari. Men jag ses gärna för en promenad eller vad som egentligen. Finns ju öppna förskolan i björknäs, på torsdagar är det bara träff för föräldrar som är under 24 år. Har aldrig gått men funderar på att testa.. har du vart där? ????

    Hälsningar Ida


    Åh vad kul! Hade ingen aning att dom hade det faktiskt. Då kanske man ska testa gå dit nästa torsdag då :)

    Var i Nacka bor du? Vore jättekul att mötas upp och ta en barnvagnsprommis! Hur gammal är du? :)
Svar på tråden Mammor i Nacka(Stockholm)