• Anonym (mammatill7)

    Rida bakåtvänt

    Jag skulle vilja kunna rida av min man bakåtvänt men hur gör man ? Vill ha tips!

  • Svar på tråden Rida bakåtvänt
  • TheFourthHorseman

    Sätt dig brett isär lutad framåt. Killen funkar bäst om han halvsitter lite. Sen är det bara pussla lite och köra.

    :)


    On his pale horse he rode and hell was following!
  • Anonym (mammatill7)

    TheFourthHorseman: Tack för tipset,det måste testas.

  • Noname00

    En variant som funkar rätt bra är killen bakåtlutad i soffan du sätter dig bakåtvänd över honom typ på hur med fotsulorna, du kan då sitta rakt eller vara bakåtlutad hur du nu föredrar, bra ställning du styr takten själv samt om han ska komma djupt in i dig mellan stötarna eller ej.

  • TheFourthHorseman
    Anonym (mammatill7) skrev 2015-12-10 07:50:39 följande:

    TheFourthHorseman: Tack för tipset,det måste testas.


    Det gör du rätt i.

    Jag skulle gärna vilja fråga dig ett par saker privat som jag väldigt gärna vill veta. :*
    On his pale horse he rode and hell was following!
  • Anonym (;)

    Är samma sak som rida killen, i praktiken hur man gör. Han kan ligga ner/halv sitta, jag gränsle över honom! Sen tycker jag att bakåtvänt kan vara skönare emellanåt, killens kuk känns som på ett helt annat sätt än om ja rider han "rätt håll" :)

    Sen om jag är bakåtvänt kan han ju nypa lite på rumpan och dra mig lätt i håret, som jag gillar!

  • Noname00
    Anonym (;) skrev 2015-12-10 23:30:04 följande:

    Är samma sak som rida killen, i praktiken hur man gör. Han kan ligga ner/halv sitta, jag gränsle över honom! Sen tycker jag att bakåtvänt kan vara skönare emellanåt, killens kuk känns som på ett helt annat sätt än om ja rider han "rätt håll" :)

    Sen om jag är bakåtvänt kan han ju nypa lite på rumpan och dra mig lätt i håret, som jag gillar!


    Hålla om höfterna är inte helt fel, kan lätt avsluta i den positionen.
  • Anonym (;)
    Noname00 skrev 2015-12-10 23:37:08 följande:

    Hålla om höfterna är inte helt fel, kan lätt avsluta i den positionen.


    Glömde nämna att de brukar bli så också, men går

    Mer igång på håret! Men höft vid avslut är inte såå pjåkigt ändå!
  • Anonym (tjej)

    Jag kan inte heller det! Det är skumt, det känns som att den inte passar. Bakifrån går jättebra, rida går jättebra, men inte reverse.Som att allt böjs åt fel håll, det gör inte ont men är seriöst oskönt. Är det lättare om han sitter upp alltså?

  • Mrs Okänd
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 13:10:14 följande:
    Jag kan inte heller det! Det är skumt, det känns som att den inte passar. Bakifrån går jättebra, rida går jättebra, men inte reverse.Som att allt böjs åt fel håll, det gör inte ont men är seriöst oskönt. Är det lättare om han sitter upp alltså?
    Det är ju lite trix att få in den, men sen brukar det gå bra...allra skönast är att dra ut så långt som möjligt, och försöka lyckas med att den inte poppar ur...Tomte
  • Anonym (tjej)
    Mrs Okänd skrev 2015-12-15 13:29:27 följande:
    Det är ju lite trix att få in den, men sen brukar det gå bra...allra skönast är att dra ut så långt som möjligt, och försöka lyckas med att den inte poppar ur...Tomte
    Ok, ska öva på det här!
  • Noname00
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 13:10:14 följande:

    Jag kan inte heller det! Det är skumt, det känns som att den inte passar. Bakifrån går jättebra, rida går jättebra, men inte reverse.Som att allt böjs åt fel håll, det gör inte ont men är seriöst oskönt. Är det lättare om han sitter upp alltså?


    Hur rider du knäna i madrassen eller fötter i madrassen typ som på huk?
  • Noname00
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 14:13:01 följande:
    Ok, ska öva på det här!
    Det är det som är lite grejen när kvinnan sitter bakvänt så får hon ta tag i den och styra in den själv, ibland kan det var lite knepigt om den är rak och lång.

    Men det är en härlig känsla att känna mynningen och sen försvinna in :)
  • Anonym (tjej)
    Noname00 skrev 2015-12-15 14:26:31 följande:
    Hur rider du knäna i madrassen eller fötter i madrassen typ som på huk?
    Har provat båda. Alltså, jag kan ju fippla in den men när den väl är där känns det helt fel. Inte ett dugg likt sex bakifrån, när man verkligen känner hur bra han passar i mig och kommer åt alla punkter. Reverse känns obehagligt mest, jag vet inte om jag sitter för rakt så att den böjs konstigt i mig eller nåt, kanske man ska luta sig mer bakåt. Ren tekniskt så borde det ju bli rätt likt när jag står på alla fyra, eller?
  • Mrs Okänd
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 14:58:19 följande:
    Har provat båda. Alltså, jag kan ju fippla in den men när den väl är där känns det helt fel. Inte ett dugg likt sex bakifrån, när man verkligen känner hur bra han passar i mig och kommer åt alla punkter. Reverse känns obehagligt mest, jag vet inte om jag sitter för rakt så att den böjs konstigt i mig eller nåt, kanske man ska luta sig mer bakåt. Ren tekniskt så borde det ju bli rätt likt när jag står på alla fyra, eller?
    Men då är det ju bara onödigt att köra i den ställningen? Jag tycker inte alls det är som bakifrån...för det blir ju inte samma vinkel.
  • Anonym (tjej)
    Mrs Okänd skrev 2015-12-15 15:00:51 följande:
    Men då är det ju bara onödigt att köra i den ställningen? Jag tycker inte alls det är som bakifrån...för det blir ju inte samma vinkel.
    Nej, det blir det kanske inte...

    Vi har bara provat ett par gånger, och väldigt lite eftersom det inte var skönt. Sen la vi ner det. Men jag märkte ju att han nästan gick upp i brygga av det, det lilla vi provade. Det är sällan han reagerar så på penetrationssex, och jag älskar det och kommer oftast före honom. Så om den ställningen kan funka med bättre teknik vill jag prova igen. Men man vet ju inte, vi kanske bara inte är byggda så att det passar.
  • Noname00
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 14:58:19 följande:
    Har provat båda. Alltså, jag kan ju fippla in den men när den väl är där känns det helt fel. Inte ett dugg likt sex bakifrån, när man verkligen känner hur bra han passar i mig och kommer åt alla punkter. Reverse känns obehagligt mest, jag vet inte om jag sitter för rakt så att den böjs konstigt i mig eller nåt, kanske man ska luta sig mer bakåt. Ren tekniskt så borde det ju bli rätt likt när jag står på alla fyra, eller?
    Om du lutar dig bakåt så blir det en annan mindre ansträngd vinkel.
    Jag upplever att det glider lite lättare så i alla fall.
  • Noname00
    Anonym (tjej) skrev 2015-12-15 15:29:15 följande:
    Nej, det blir det kanske inte...

    Vi har bara provat ett par gånger, och väldigt lite eftersom det inte var skönt. Sen la vi ner det. Men jag märkte ju att han nästan gick upp i brygga av det, det lilla vi provade. Det är sällan han reagerar så på penetrationssex, och jag älskar det och kommer oftast före honom. Så om den ställningen kan funka med bättre teknik vill jag prova igen. Men man vet ju inte, vi kanske bara inte är byggda så att det passar.
    En fördel med att luta sig bakåt är att han kan penetrera din klitta medans han är inne i dig.
  • Anonym (Blä)
    Noname00 skrev 2015-12-15 15:43:47 följande:

    En fördel med att luta sig bakåt är att han kan penetrera din klitta medans han är inne i dig.


    Penetrera klittan? Aj...
Svar på tråden Rida bakåtvänt