• Vanilla ice queen

    Första besöket, tjock livmoderslemhinna, så många tankar och funderingar...

    I onsdags var vi på vårt första besök på fertilitetsutredningen.

    Vi har blivit gravida en gång men det slutade i MA för 10månader sedan.

    Jag har med ÄL-test upptäckt att jag vissa månader har ÄL väldigt tidigt i menscykeln, vilket jag berättade för gyn. Hon såg ägg på vul men inget på g att lossa men jag hade en tjock livmoderslemhinna. Var på dag 11 i cykeln på undersökningen. Men i måndags hade jag ÄL-symtom med ÄL-flytning och en mjuk öppen livmodermun högt upp.

    Så mina frågor här är;

    Kan det vara så att jag haft ÄL två dagar tidigare som jag trodde och att hon inte kan se det på vul, kan man se om man haft ÄL två dagar innan vul?

    Eller är det troligare att något är tokknas och jag ej har ÄL och min livmoderslemhinna är tjock ändå?

    Googlade på tjock livmoderslemhinna och blev riktigt orolig... Synd att alla frågor dyker upp efter undersökningen, ska tillbaka om en knapp månad och göra en undersökning där de för upp en slang och undersöker i själva livmodern...

    Otroligt tacksam för att höra era erfarenheter och tankar... Så otroligt många frågetecken och tankar.

  • Svar på tråden Första besöket, tjock livmoderslemhinna, så många tankar och funderingar...
Svar på tråden Första besöket, tjock livmoderslemhinna, så många tankar och funderingar...