• FruAndersson85

    sköldkörtel prover

    Sitter och läser provsvaren från blodproverna.

    TSH: 0,90

    T4: 11,6

    T3: 4,6

    Det är ju inom referensvärdena enligt "vanliga" människor, men är det de om man ser till mig?

    Jag har upprepade missfall och en autoimmun sjukdom.

  • Svar på tråden sköldkörtel prover
  • my happy day 2015

    Hejsan jag har precis varit i dag och lämna skörtelprov hur länge dröjer de innan man får svar och va är normal värden.. Hur annars dina värden?

  • FruAndersson85
    my happy day 2015 skrev 2015-10-17 18:44:18 följande:

    Hejsan jag har precis varit i dag och lämna skörtelprov hur länge dröjer de innan man får svar och va är normal värden.. Hur annars dina värden?


    Jag fick vänta en månad för att få komma tillbaka och få svaren, men proverna är nog klara fortare, men dom hade inte tid å träffa mig förrän efter en månad. Mina andra värden va inom toleransnivå, det enda dom kunde göra va att ge mig en rubellavaccination (röda hund). Men ingen annan hjälp alls, har begärt kopia på mina journaler och ska läsa dom och ringa till en privatpraktik.
  • FruAndersson85
    my happy day 2015 skrev 2015-10-18 19:43:53 följande:

    Har din man lämna spermaprov??


    Näe, dom har inte efterfrågat det än, men han har fem barn sen innan. Vad kan det va som är fel på sperman om det tar sig, men sen blir missfall?
  • my happy day 2015

    Har ingen aningen tänkte bara i fall ni fått lämna sån.. För jag har lämnat massa prover och de mena nu att de gör inge mer förens en min man lämna spermaprov.. Men ja måste väl få veta hur mina prover blev..?!

Svar på tråden sköldkörtel prover