• Bonifacio

    Lita på gravtest vid äggdonation?

    Alltså, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!


    HjärtaPlusDrömmer Har testat med två olika gravtest nu på morgonen och båda visar att jag är GRAVID!!!!!!!!!!!! Tror jag drömmer. TÄNK om det är sant!!!!! Kan det verkligen vara vår tur nu efter alla dessa egna försök, IVF-försök och nu äggdonation. Nästan precis fyra år sedan vi gjorde vår första IVF. Mannen i mitt liv har suttit här och varit saliga och förhoppningsfulla nu en bra stund på morgonen.
    Nu nojjar jag mig såklart kring att kliniken utomlands sa att det var genom blodprov jag skulle testa idag...så vet ju egentligen inte om gravtesterna är tillförlitliga...Kanske påverkar alla mediciner. Tror ni det kan vara så? Behöver veta, så skriv vad ni tror, snälla! Och då visar det kanske plus fast det inte är sant??????? Åååååååå, LÅT det få vara på riktigt det här!! 

  • Svar på tråden Lita på gravtest vid äggdonation?
  • skogstjejen19

    Om du tagit ägglossningsspruta sitter den kvar i ca 10 dagar.

    Men om du plussat efter dom 10 dagarna eller inte tagit någon är jag helt övertygad om att du är gravid :)

    Vilken dag är du på?

  • Bonifacio

    Ååå, Skogstjejen!!! TÄNK om det är sant!!!  Tisdagen för precis två veckor sedan satte de in två små "liv" som då var 5 dagar gamlaHjärtaHjärta

  • skogstjejen19
    Bonifacio skrev 2015-11-03 08:02:16 följande:

    Ååå, Skogstjejen!!! TÄNK om det är sant!!!  Tisdagen för precis två veckor sedan satte de in två små "liv" som då var 5 dagar gamla


    Då finns inga mediciner kvar!

    Grattis!!!!!

    Man får göra tidigt vul om man gjort ivf så kontakta en klinik så hjälper dom er <3
Svar på tråden Lita på gravtest vid äggdonation?