• FannyLivia

    Längtan...

    Lite kort om mig...En tjej på 33 år med 2 flickor och sambo :) Den stora tjejen är 9 år fyllda och minstingen 7 veckor. Båda älskade över allt och den lilla eferlängtad sen länge av hela familjen <3 Ett litet mirakel som var envis som få. Med många missfall bakom oss var hoppet borta....vart gravid en sista gång...för även om de slutade i missfall så hade ja bestämt mig att jag inte orkade gå igenom eländet fler gånger....blödde 10 veckor och insåg att även detta var ett missfall som behövde skrapas då de inte blödde ut av sig självt...men icke där låg en liten mini med ett litet hjärta som tickade på <3 Många ultraljud vart de och i vecka 25 fick jag kraftiga värkar så de vart ambulans till uppsala för att stoppa förlossningen som var på g....

    De gick bra hon stannade till vecka 35 sen kom hon med dunder och brak.Fort gick de och värkarna var obeskrivliga....ut kom en liten minitjej-<3 Nu är hon här och vår lilla familj är fulländad...lycka...kärlek <3

  • Svar på tråden Längtan...
  • FannyLivia

    Tack :) skoj ,flicka pojk? Hur har utvecklingen varit?tänker som så att dom kan ju bli lite senare än jämngamla :)

  • Februari16
    FannyLivia skrev 2016-07-10 11:56:11 följande:

    Tack :) skoj ,flicka pojk? Hur har utvecklingen varit?tänker som så att dom kan ju bli lite senare än jämngamla :)


    En liten grabb Det var en lite seg start med klen viktuppgång och gulsot och så men nu är han knubbig och följer kurvan fint. Hur mycket vägde din lilla?
  • FannyLivia

    Ok:) Lilla Livia hade en startvikt på 2400 men gick snabbt ner till 2200 vart sondmatning men nu 7 veckor är hon uppe i 4500 så en liten knubbis är hon allt. Massa problem med magen :( tror de är järndropparna....hon skriker mycket sen hon börja me dom :(

  • Februari16
    FannyLivia skrev 2016-07-10 13:26:25 följande:

    Ok:) Lilla Livia hade en startvikt på 2400 men gick snabbt ner till 2200 vart sondmatning men nu 7 veckor är hon uppe i 4500 så en liten knubbis är hon allt. Massa problem med magen :( tror de är järndropparna....hon skriker mycket sen hon börja me dom :(


    Ja då var dom ungefär jämnstora Min pojke vägde 2255 men gick ner till 2020 som lägst. Hur har det gått efter att sonden drogs? Hur kommer det sig att hon fick Niferex?
  • FannyLivia

    Det har gått bra hon äter från flaska i början pumpa jag men nu får hon ersättning. Doktorn sa att alla som väger under 2500 ska ha niferex och så står de när ja googlar mem vet inte om de är så?ni fick inte de???

  • Februari16
    FannyLivia skrev 2016-07-10 14:14:36 följande:

    Det har gått bra hon äter från flaska i början pumpa jag men nu får hon ersättning. Doktorn sa att alla som väger under 2500 ska ha niferex och så står de när ja googlar mem vet inte om de är så?ni fick inte de???


    Jo det fick vi. Det var jag som tänkte fel med din flickas vikt
Svar på tråden Längtan...