• Kaxiboy

    JAG ÄR EN HOMO MAN SOM ÄR GIFT OCH HAR AFFÄRER MED 3 ANDRA GIFTA MÄN. HJÄLP!

    JAG HAR ETT STORT PROBLEM. Jag är en kille som är älskare till 3 gifta män och jag är också gift (med en kvinnna). Männen är bisexuella och deras fruar känner inte till deras läggning, inte min fru heller. Jag är i början av mina 30 år och därför ung. Jag tränar och har en bra kropp vilket gjort att dessa män fattat tycke för mig.
    Samtliga män ger mig saker vilket jag uppskattar eftersom ibland kan jag ge min fru dessa saker som presenter, då sparar jag ju pengar. Till problemet!!!  Man nummer 3 har upprepade gånger sagt att han ska lämna sin fru och sina barn för mig, NU HAR HAN GJORT DET OCH HAN HAR LETAT UPP VART JAG BOR.

    Jag vet inte vad jag ska göra?! Inatt satt han här utanför mig och väntade på att jag skulle gå upp. Jag är rädd för att han ska konfrontera min fru, kanske också se att jag gett hans presenter till henne vilket skulle göra att han blir sur på mig. Jag tror jag är homosexuell men samtidigt älskar jag min fru men är ej tänd på henne, ser henne mer som en god kompis. Ska jag satsa på man nummer 3? Jag vet ej om jag älskar han men tycker om att ha samlag med honom.

  • Svar på tråden JAG ÄR EN HOMO MAN SOM ÄR GIFT OCH HAR AFFÄRER MED 3 ANDRA GIFTA MÄN. HJÄLP!
  • Anonym (Anno)
    Kaxiboy skrev 2016-11-26 13:24:45 följande:

    JAG HAR ETT STORT PROBLEM. Jag är en kille som är älskare till 3 gifta män och jag är också gift (med en kvinnna). Männen är bisexuella och deras fruar känner inte till deras läggning, inte min fru heller. Jag är i början av mina 30 år och därför ung. Jag tränar och har en bra kropp vilket gjort att dessa män fattat tycke för mig.
    Samtliga män ger mig saker vilket jag uppskattar eftersom ibland kan jag ge min fru dessa saker som presenter, då sparar jag ju pengar. Till problemet!!!  Man nummer 3 har upprepade gånger sagt att han ska lämna sin fru och sina barn för mig, NU HAR HAN GJORT DET OCH HAN HAR LETAT UPP VART JAG BOR.

    Jag vet inte vad jag ska göra?! Inatt satt han här utanför mig och väntade på att jag skulle gå upp. Jag är rädd för att han ska konfrontera min fru, kanske också se att jag gett hans presenter till henne vilket skulle göra att han blir sur på mig. Jag tror jag är homosexuell men samtidigt älskar jag min fru men är ej tänd på henne, ser henne mer som en god kompis. Ska jag satsa på man nummer 3? Jag vet ej om jag älskar han men tycker om att ha samlag med honom.


    Jadu..
    Är det synd om dig??
    Är det synd om dig som bedragit din fru och dina barn??
    Oavsett läggning eller ej...
    Du har SJÄLV rört till det ich får nu SJÄLV lösa detta
  • Anonym (en kille)

    Ja, du TS. Det är väl bara att erkänna, lägga korten på bordet. 

    Jag var helt öppen med att jag var prostituerad när jag mötte min kille. Det gick bra ändå. Så det kan ju gå bra för dig med, men det är inget jag lovar.

  • Anonym (Siv)

    Allt är ju då inte svart eller vitt. Som vi ju alla vet. Kanske bäst hade varit att göra slut före du var med männen. Om du inte är kär i din fru är det jh ett jättestort svek även att förbli gift.

  • Anonym (dfgh)

    Sluta vara elaka. Ja, TS har varit en idiot som bedragit sin fru, tror ni inte han fattar det?

    Som man bäddar får man ligga liksom och TS ligger jävligt illa just nu. Du borde ha talat om för din fru att du är bisexuell (om du är det och inte homosexuell) när du började tänka i de banorna. Hade jag varit din fru hade jag gladeligen låtit dig ha en manlig älskare. Hade du haft en manlig älskare som var bisexuell hade vi kunnat dela

    Men nu är det som det är, du riskerar att rasera hela ert förhållande eftersom du ljugit och bedragit din fru. Man gör inte så mot den man påstår sig älska.

    Först och främst får du fundera ut om du vill fortsätta vara gift med din fru. Isf får du sluta att ligga med andra och tala om för mannen som lämnat sin familj för dig att du inte på något vis har varit intresserad av annat än sex. Det borde du ha varit tydlig med redan från början faktiskt.

    Vill du istället skiljas från din fru för att leva med den här mannen så får du berätta det för din fru och göra klart med er skilsmässa först och SEN flytta ihop med den här mannen.

  • Jultomteparad

    Det är ärlighet mellan alla parter som gäller (och borde ha gällt från första början). Ju längre du väntar med att vara ärlig desto större är sveket.

  • Domesticgoddess

    Är jag ensam om att tro att ts trollar? Att männen ger honom saker vilket är bra då han kan ge dessa till sin fru och därmed spara pengar samt frågeställningen kring huruvida han bör välja man nr tre mot bakgrund av att han tycker om att ha samlag med honom? Känns skrivet enkom för att provocera.

    Hoppas fö innerligt att även "trogenkristen" är ute efter att provocera, djupt obehagligt inlägg om det är seriöst menat!

  • Anonym (en kille)
    Domesticgoddess skrev 2016-11-26 17:47:30 följande:

    Är jag ensam om att tro att ts trollar? Att männen ger honom saker vilket är bra då han kan ge dessa till sin fru och därmed spara pengar samt frågeställningen kring huruvida han bör välja man nr tre mot bakgrund av att han tycker om att ha samlag med honom? Känns skrivet enkom för att provocera.

    Hoppas fö innerligt att även "trogenkristen" är ute efter att provocera, djupt obehagligt inlägg om det är seriöst menat!


    Nej, det är du inte ensam om. Det var det första jag tänkte också.
Svar på tråden JAG ÄR EN HOMO MAN SOM ÄR GIFT OCH HAR AFFÄRER MED 3 ANDRA GIFTA MÄN. HJÄLP!