• Bobbo303

    Snygga posters/Doptavlor

    Hej alla!

    Som småbarnsförälder med en kille på 4 samt en ny på väg skulle jag vilja ha en SNYGG utskriven poster med mina familjemedlemmar & eventuellt även resterande släkt då min fru fick för sig att släktforska...

    Jag menar inte de traditionella, rätt trista varianter man ser utan med snyggt typsnitt, modernt som man kan rama in i tex IKEA ram.

    Finns det överhuvudtaget att få tag på?
  • Svar på tråden Snygga posters/Doptavlor
  • Linnis92

    Kolla "speciellatavlor" på instagram. Tycker hon gör fina grejer och är väldigt flexibel och snabb!

  • Klickerträna

    "Personlig födelsetavla" är populära.
    Och det fina är att bebisen avbildas i skala 1:1
    Det är ju dock bara en bebis per tavla, och de kostar lite mer. Men jag har beställt och gett bort dessa vid barndop och fått väldigt mycket uppskattning för dessa gåvor.

    Ni kan ju, om ni vill, ha alla i familjens födelsetavla. De är väldigt "rätt i tiden" så att säga.

  • Klickerträna

    Jag menar alltså en tavla per familjemedlem. För att förtydliga.
    Kul att se dem bredvid varandra och jämföra storlek, tycker jag

  • Linnis92
    Klickerträna skrev 2017-01-16 13:23:03 följande:

    "Personlig födelsetavla" är populära.

    Och det fina är att bebisen avbildas i skala 1:1

    Det är ju dock bara en bebis per tavla, och de kostar lite mer. Men jag har beställt och gett bort dessa vid barndop och fått väldigt mycket uppskattning för dessa gåvor.

    Ni kan ju, om ni vill, ha alla i familjens födelsetavla. De är väldigt "rätt i tiden" så att säga.


    Sjukt fina! Fick till mina barn i doppresent.
  • Athena86


    Denna tjej "himmelskaglimtar" på instagram målar på beställning och tycker dessa är superfina! Där kan du ju få med allas hobby och därmed sätta lite egen prägel på tavlan : )
Svar på tråden Snygga posters/Doptavlor