• shibainun1234

    Första dejten tips

    Hej allesammans!

    Det är så att jag var på en "konferensresa" förra veckan i tre dagar (två nätter) där man får träffa främmande människor man aldrig träffat förut (ganska vag beskrivning men ta det med en nypa salt) och när man fick rumsplaceringen blev jag placerad med en tjej. Första kvällen hookade vi efter ett par drinkar men när vi kom tillbaka till hotellet gick vi och la oss för båda var trötta. Andra kvällen hookade vi igen men vi gick hela vägen också. Efter resan har vi hållit kontakten och "lärt känna" varandra lite mer. Vi har nu bestämt för att ses nu på torsdag för en dejt.

    Mitt problem är att jag inte alls har en aning om vad hon vill göra eller vad hon tycker är kul. Det enda hon nämnt är att hon inte gillar sportiga aktiviteter, så man kan skrota bowling.

    Har ni något tips om vad man kan hitta på för aktiviteter här i Stockholm under denna kalla period?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Första dejten tips
  • Praktisk59

    Vad är det för konferens där man skall dela säng med någon man inte vet något om ? BigBrotherTV eller fearfactory

  • Carambolan

    Fotografiska museet är mitt standardtips. Då kan man gå runt i en timme eller två och småprata och titta på utställningarna (perfekt om man har svårt för pinsam tystnad och att inte komma på något att prata om) och sen har de en suverän restaurang med fantastisk utsikt.

Svar på tråden Första dejten tips