• Anonym (Räntetak)

    Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?

    Jag tycker ofta att jag läser att kvinnan skall vara i centrum när det gäller sexuella utsvävningar av olika slag. Även när det gäller trekanter. Oftast då med två män inblandade runt en kvinna. Och då faller det sig naturligt. Men när det är två kvinnor och en man då? Är mannen per automatik i centrum då? Är det kuken som är i centrum?

    Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?
  • Anonym (Greta)
    Anonym (Swinger) skrev 2017-04-04 22:35:35 följande:
    Rent tekniskt är det inget problem men som sexuell upplevelse fungerar det bättre som fantasi än vad det gör irl. Kul att ha testat men har full förståelse för att man som par har väldigt svårt att hitta tjejer till en trekant om det inte rör sig om bisexuella lekar för tjejerna. En singeltjej har helt enkelt förmånen att kunna välja och vraka rätt fritt så varför skulle hon välja att dela en kille med en annan tjej. Att som kille tro sig om att kunna tillfredställa två tjejer samtidigt om man inte får hjälp av att tjejerna hjälper varandra är minst sagt att lida av någon form av hybris. 
  • milfhunterss

    Börja med att göra detta hemma testa med sexleksaker dildos ni fantiserar om att ha en swinger/Cuckold sedan kanske ni bjuder hem en man som ni chattat med i någon dejting sida ett tag som ni känner er bekväm med och börjar med det för att sedan kunna utveckla det vidare och gå på en riktig Swingerclub,


    Jag och min man gjorde så, var det bästa jag gjort jag hittade en kille som jag chatta med på http://www.knullparadiset.se han kom hem och knullade mig framför min man och min man blev så upphetsad av tanken att han kom av att bara kolla på mig.

  • Anonym (Vinn)
    kåtlisa skrev 2017-04-04 13:54:39 följande:
    Har testat detta och det enda nöjet i det hela var att killen fick testa något han fantiserat om. Som tjej var det en rätt trist upplevelse. Finns som sagt en förklaring till att det inte är helt enkelt att hitta en extra tjej till en trekant om inte tjejerna är bisexuella så att man får något extra. Att bara dela på en kille med en annan tjej tillför absolut igenting utan gör det hela bara till trist och tråkig sex som endat är till för killen.
    Fast hur kan man vilja ha en trekant om man är hetero? Vad fick dig att göra det?

    Skulle säga att man inte är hetero om man kan tänka sig ha trekant, där alla håller på med alla.

    Skulle aldrig tänka mig dela min tjej, eller en sexpartner med en annan man, och hålla på med honom också. Då är man ju bisexuell. Eller så är nästan alla tjejer bisexuella eftersom de ställer upp på en trekant.
  • Anonym
    Anonym (Vinn) skrev 2024-02-21 19:52:49 följande:
    Fast hur kan man vilja ha en trekant om man är hetero? Vad fick dig att göra det?

    Skulle säga att man inte är hetero om man kan tänka sig ha trekant, där alla håller på med alla.

    Skulle aldrig tänka mig dela min tjej, eller en sexpartner med en annan man, och hålla på med honom också. Då är man ju bisexuell. Eller så är nästan alla tjejer bisexuella eftersom de ställer upp på en trekant.
    Det är ju exakt det som står i inlägget som du citerar? Ni har ju samma åsikt?
    Enda skillnaden är ju att "Kåtlisa" visste att hon skrev det för sju år sedan och du tror att du kan ställa följdfrågor om det nu.
  • Anonym (Foxfire)

    Med en strap-on på en av tjejerna ändras förutsättningarna. 

  • Anonym (Hin håle)

    Skulle säga att det beror på vilken relation mannen har till kvinnorna. 

  • Anonym (Kåta Lisa)

    Det bästa är när ingen är i centrum och alla har sex med alla tycker jag. 

  • Anonym (Treärettmagisktnummer)

    Precis som flera andra skrivit innan behöver absolut inte mannen vara fokus under en trekant förutsatt att tjejerna tänder på varandra. I de trekanter jag haft med en kille och extra tjej har i princip alla fått njutning samtidigt alternativt att en av oss tjejer varit i fokus. 

  • Anonym (Ash)
    Anonym (Räntetak) skrev 2017-04-04 08:28:58 följande:
    Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?

    Jag tycker ofta att jag läser att kvinnan skall vara i centrum när det gäller sexuella utsvävningar av olika slag. 


    Förstår inte frågan. Alla vet att kvinnan ska vara i centrum. Alltid.
  • Anonym (Erfaren_man)

    En bra trekant (två kvinnor + en man) förutsätter att kvinnorna är aktiva med varandra, annars blir det en värdelös trekant. 
    I detta läge ska den gästande kvinnan vara i centrum, alternativt båda kvinnorna i centrum. 

  • Anonym (blink)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-02-22 10:59:44 följande:

    En bra trekant (två kvinnor + en man) förutsätter att kvinnorna är aktiva med varandra, annars blir det en värdelös trekant. 
    I detta läge ska den gästande kvinnan vara i centrum, alternativt båda kvinnorna i centrum. 


    Det beror på premisserna. Jag har en gång blivit inbjuden som andra kvinnan med ett annat par. Där ville kvinnan att jag ska vara hennes sexslavinna så att hon kunde använda mig för att tillfredsställa mannen med saker som hon inte själv kände sig komfortabel med. Bl a att binda mig, köra upp extrema dildos inuti mig och djupknulla mig i halsen. Det var där ju helt klart inte jag som gäst, utan mannen som var i centrum.
  • Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (blink) skrev 2024-02-22 11:40:08 följande:
    Det beror på premisserna. Jag har en gång blivit inbjuden som andra kvinnan med ett annat par. Där ville kvinnan att jag ska vara hennes sexslavinna så att hon kunde använda mig för att tillfredsställa mannen med saker som hon inte själv kände sig komfortabel med. Bl a att binda mig, köra upp extrema dildos inuti mig och djupknulla mig i halsen. Det var där ju helt klart inte jag som gäst, utan mannen som var i centrum.
    OMG....det där låter mest som en runkfantasi hos en äckelgubbe. 
    Jag väljer att inte ta din kommentar på allvar. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-02-22 12:10:14 följande:
    OMG....det där låter mest som en runkfantasi hos en äckelgubbe. 
    Jag väljer att inte ta din kommentar på allvar. 
    ??????
  • Anonym (blink)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2024-02-22 12:10:14 följande:
    OMG....det där låter mest som en runkfantasi hos en äckelgubbe. 
    Jag väljer att inte ta din kommentar på allvar. 
    Det är för att du är en sån rar och snäll vanilla-person som inte förstår hur vild och självdestruktiv man kan vara under vissa perioder i livet.  {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?