• Underligalivet

    Tom hinnsäck - sen gick det bra?

    Gjorde tidigt ultraljud i måndags förra veckan, enligt min mens skulle jag varit i vecka sju (6+4), men det syntes bara en liten tom hinnsäck. Så läkaren trodde att jag var i vecka fyra eller fem, eller att det avstannat. Måste vänta två veckor... hade ett missfall i mars, så gick bara en mens mellan. Till saken hör också att jag testade inte positivt förens Bim + 6, så att graviditeten börjat senare kan ju faktiskt stämma. Jag mådde inte illa förut, men nu mår jag vidrigt illa, alla andra graviditetssymtom håller i sig. Men det kanske man gör även om det är en tom hinnsäck. Ligger och grinar och är så orolig.

    Har någon av er haft tom hinnsäck? Är jag helt nojjig i onödan?

  • Svar på tråden Tom hinnsäck - sen gick det bra?
  • Treansresa

    Jag hade tom hinnsöck. 9 dagar senare slog hjärtat och nu går jag in i 35. Jag visste tom när älskar var och enda vart det tokigt.

  • Nykär15

    Med min första såg man bara hinnsäck i v 6+2 trots att jag var säker på ÄL och hade plussat tidigt och då sa läkaren att jag får räkna med missfall, åkte hem och grät och var helt inställd på att det inte skulle gå vägen. Men en vecka senare såg man ett litet hjärta slå. Idag är den lilla 9 år och mår utmärkt Hjärta håller tummarna för dig!

  • Underligalivet
    Underligalivet skrev 2017-06-07 19:02:14 följande:

    Tack era ord hjälper ?


    Ett hjärta skulle det vara, inte frågetecken! <3
  • LitenBlomma

    Tom hinnsäck i v 6+ ett par dagar. Gulekropp i v 7+ några dagar. Jag blödde och läkaren dömde ut graviditeten som på väg att bli missfall. Dottern är 9 år nu.


    pojke-02 flicka-08 flicka-09 flicka-11 pojke-13
  • Underligalivet

    Hade så ont igår och inatt åkte in akut idag, var sjukt orolig. Fick se världens finaste lilla knytte med hjärtslag. <3 Så lycklig.

Svar på tråden Tom hinnsäck - sen gick det bra?