• Svar på tråden Vilket är ert favoritmärke?
  • John22

    Jag gillar Ecco när det kommer till skor. Bra kvalitet och humana priser.

    När det kommer till teknologi gillar jag Asus, Oculus och Logitech eftersom jag har bra erfarenheter av deras produkter.

  • Anonym (K)

    Jag gillar Mulberry i väskor , bra design och kvalitet.

    Christian Louboutin i finskor , de är väldigt bekväma trots höga klackar.

    Converse & Tamaris i vardagsskor. De är bekväma.

    Royal Canin i kattfoder , bra för pälsen !

    Cadburry chocklad! Det är gott.

  • Fridiii

    Haha vad kul att ni svarar om så olika grejer tack gör tipsen men du vad är cadburry choklad? Aldrig provat! Eller ens hört.om tror jag.

  • Anonym (K)
    Fridiii skrev 2017-08-05 14:18:49 följande:

    Haha vad kul att ni svarar om så olika grejer tack gör tipsen men du vad är cadburry choklad? Aldrig provat! Eller ens hört.om tror jag.


    Cadbury , förlåt. Stavat fel. ;(

    Engelsk choklad.



    Jag har ätit massor i England och brukar köpa nu i Söderhallarna.

    Milka choklad är också gott.
  • Fridiii

    Åh den såg God ut. Tänkte sagt det den påminner lite om Milka kanske är för att de är lila båda 2 men Milka är god.

  • Themis

    Yes diskmedel- effektivast. 

    Heinz ketchup- godast.

    Grey Poupon fransk senap- godast.

    Peter Beier handgjorda praliner- godast och färskast

    Valrhona kakaopulver i kakor- underbar syrlig ton och man får ta mindre än vanlig kakao. Ibland blandar jag med lite vanlig och lite Valrhona.

    Törslefs Vanila- överlägset allt annat vaniljsocker om man inte köper rent Bourbon vanilla-pulver tycker jag

    Tamaris i skor tycker jag är väldigt bekväma.

    Göteborgs ballerinakex original- bäst! Varianterna kan slänga sig i väggen.

    Är jag hungrig tror ni?


    Nej, jag tvättar inte min bil. Jag vattnar den för att se om den växer och blir en buss. /sarcasticquotes
  • Aniiee

    I hallen: Reebok. Skor som håller och håller och håller, är superbekväma, finns med gore-tex. deras träningskläder och jackor är också väldigt bra.

    I andra hallen: Orijen. Hundarnas favorit-torrfoder.

    I studion: Logitech. Tror alla mina periferier är Logitech. Sååååå bra. Också Cooler Master. Skitbra burkar och underbara kylsystem till datorn.

    I vardagsrummet: Yankee Candle.  Jag är beroende av doftljus (de jag inte är allergisk emot). Plus Woodwick, Ashleigh & Burnwood, Lily-Flame och Stoneglow. Annars även Sony.

    I sovrummet: Daw. Typ 75% av mina favoritböcker är utgivna av Daw. 

    I köket: Vi får detla upp detta....
    Maskinparken: Kenwood. Gediget och bra.
    I knivlådan: Shun. Ska man ha bättre får man vända sig direkt till en knivsmed och köpa custom (har en sån också.... bäst ever.)
    Vitvaror: Samsung. Älskar min nya French door.
    I kylskåpet: Tropicana, förmodligen. Eller Arla.
    I Frysen: Ben&Jerry's. Enda felet är att svergie är så tråkigt i utbudet. 
    I skafferiet: Kit Kat. Supertrista svenska... eh... en enda smak. Underbara försändelser av japanska smaker till mig =P

    Skulle säkert kunna skriva fler saker, men äter allt kallare köttbullar med ena handen.....


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
Svar på tråden Vilket är ert favoritmärke?