• Frallanz

    Gravid efter p-stav?

    Hej! 

    Ni som skaffat barn efter p-stav - hur snabbt efter uttag blev ni gravida?

  • Svar på tråden Gravid efter p-stav?
  • student2013
    Frallanz skrev 2017-09-01 21:52:56 följande:
    Men vad roligt att det gick snabbt ???? grattis! Är det ditt första?
    Ja, hade dock tänkte vänta några månader men nu blev det inte så :) tack! Japp är beräknad i mitten av februari.
  • Frallanz
    student2013 skrev 2017-09-02 11:02:36 följande:
    Ja, hade dock tänkte vänta några månader men nu blev det inte så :) tack! Japp är beräknad i mitten av februari.
    Vad spännande! :) ska ni ta reda på kön? När vi var på RUL med ettan så såg vi direkt att det var en grabb därinne hahah. 2 år är han nu så dags för en till :)
  • student2013
    Frallanz skrev 2017-09-02 11:57:38 följande:
    Vad spännande! :) ska ni ta reda på kön? När vi var på RUL med ettan så såg vi direkt att det var en grabb därinne hahah. 2 år är han nu så dags för en till :)
    Riktigt spännande :) det är tanken :) lite mer än 2 veckor till vårt RUL så får se vad det visar :)  där ser man :)
  • Frallanz
    student2013 skrev 2017-09-02 17:12:22 följande:
    Riktigt spännande :) det är tanken :) lite mer än 2 veckor till vårt RUL så får se vad det visar :)  där ser man :)
    Vad mysigt! Minns hur nervös och ivrig jag var inför rul. Blandade känslor kan man säga men mest en längtan efter att få se pyret, en mäktig känsla! speciellt kön ni "hoppas" på?
  • student2013
    Frallanz skrev 2017-09-02 18:19:15 följande:
    Vad mysigt! Minns hur nervös och ivrig jag var inför rul. Blandade känslor kan man säga men mest en längtan efter att få se pyret, en mäktig känsla! speciellt kön ni "hoppas" på?
    Ja, får se att allt ser bra ut och vara lättad :) Inte direkt  kul vilket det än blir :)
  • Belliiz
    Frallanz skrev 2017-09-02 07:47:51 följande:
    Men GRATTIS! Vad roligt är det ditt första barn?
    Tack så jätte mycket! Ja det är mitt första :D Så spännande och nervöst!
  • Frallanz
    Belliiz skrev 2017-09-02 23:38:06 följande:
    Tack så jätte mycket! Ja det är mitt första :D Så spännande och nervöst!
    Förstår att det är nervöst, och spänningen - som jag saknar dem känslorna! Mäktig känsla att vara gravid :) stort grattis igen!
  • Belliiz
    Frallanz skrev 2017-09-02 23:50:21 följande:
    Förstår att det är nervöst, och spänningen - som jag saknar dem känslorna! Mäktig känsla att vara gravid :) stort grattis igen!
    Ja det är riktigt häftigt. Nu vill man bara att veckorna ska gå :D Önskar dig all lycka och hoppas du plussar snart.
  • Bean

    Jag tog ut min 6 december ovh har försökt aktivt från dess tills för några veckor sedan då jag plussade. Går in i vecka 8 idag ??

  • Frallanz
    Belliiz skrev 2017-09-02 23:57:10 följande:
    Ja det är riktigt häftigt. Nu vill man bara att veckorna ska gå :D Önskar dig all lycka och hoppas du plussar snart.
    Tack snälla! Nog ska vi väl få till ett syskon, hoppas det är snart bara :)
  • Frallanz
    Bean skrev 2017-09-03 00:01:21 följande:

    Jag tog ut min 6 december ovh har försökt aktivt från dess tills för några veckor sedan då jag plussade. Går in i vecka 8 idag ??


    GRATTIS! Vad mysigt :D jag fick molvärk redan dagen efter uttaget, samma som jag brukar få vid ägglossning så man kan ju iaf hoppas... är det erat första? :)
  • Bean
    Frallanz skrev 2017-09-03 06:51:43 följande:

    GRATTIS! Vad mysigt :D jag fick molvärk redan dagen efter uttaget, samma som jag brukar få vid ägglossning så man kan ju iaf hoppas... är det erat första? :)


    Tack så mycket :) Nej de är nummer 3 :)
Svar på tråden Gravid efter p-stav?