• Anonym (RaffeRäv)

    Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???

    Det undrar jag!
    Hur kan ni vilja gå med en stinkande, blodblöt binda tryckt mot muffen?
    Hur kan ni ens tänka er att en kille skulle vilja ta i er ens med tång då?

    Usch, det är så äckligt. När jag träffar en tjej brukar jag kolla i hennes badrum vilket sorts skydd hon använder och hittar jag ett paket bindor så brukar min mobil ringa i ett akut ärende ganska snabbt! (Har en polare, väl insatt i situationen.) Sen blir det inga fler dejter.

  • Svar på tråden Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???
  • Haskel

    Stackars alla tjejer/kvinnor som använder binda.

    Det måste kännas som en grym förlust att inte få ligga med TS...

    Ärligt talat tror jag inte ens att de vill, att en kille med TS värderingar, tar i dem med tång.

    Fler tjejer/kvinnor över till mig, som inte bryr mig vilket mensskydd de använder.

  • AndreaBD
    Anonym (Cilla) skrev 2017-09-23 19:31:06 följande:
    Fast nej, det måste inte alla ha.
    Jag använde bindor mellan 11-14 ungefär sedan bara, bara tampong i alla år.
    Jag använder i princip också bara tampong, men det där med att det kan vara farligt att ha det på natten - jag undviker att ha det på natten. Och när det är väldigt lite.
  • Anonym (G)

    Om det krävs att jag använder binda för att slippa bli tagen med tång av ts, så använder jag med glädje bindor.

  • Anonym (Blödis)

    När jag läser sådana här saker så inser jag hur jävla mycket jag uppskattar min sambo. Över en sådan liten grej att han skiter fullständigt i vilket typ av skydd jag använder och att han inte ens bryr sig i att vistas inne på toaletten med mig när jag byter MIN ÄCKLIGA BINDA! :)

  • persikofjaril

    Ah! Den gamla goda tiden när jag fortfarande var singel och kunde använda mig av det gamla "bindor i badrumsskåpet"-tricket för att bli av med alla killar som tror de har rätt att bestämma vilket skydd jag ska använda.

    Kom tillbaka när du själv upplevt hur det är att blöda från underlivet en vecka per månad...

  • Ellindra
    Anonym (Cilla) skrev 2017-09-23 19:31:06 följande:

    Fast nej, det måste inte alla ha.

    Jag använde bindor mellan 11-14 ungefär sedan bara, bara tampong i alla år.


    Men...har du en och samma tampong i hela natten även i mitten av mensen?
  • EmberEyes

    Underbart när inskränkta personer självsanerar.

    TS slipper ligga med kvinnor, kvinnorna slipper ligga med iaf en typ av idiot. Added bonus; TS kommer inte kunna yngla av sig och föra sina tokiga idéer vidare till nästa generation! Det är ju succé på alla plan.

  • Feminina

    Trodde inte män (pojkar) var så inskränkta nuförtiden. Vissa bryr sig ju så lite att de t.o.m kan tänka sig ha sex trots att kvinnan har mens. 

    Tur att jag har en vettig kille som till och med köper bindor åt mig. ;)

  • LauraPalmer

    Jag fattar inte heller hur man kan använda bindor. Inte för att det är äckligt, men hur i hela friden står man ut med något knöligt och obekvämt i trosan? 

    Jag använder bara tamponger och har gjort det sen första mensen. 

  • EmberEyes
    LauraPalmer skrev 2017-09-24 16:09:13 följande:

    Jag fattar inte heller hur man kan använda bindor. Inte för att det är äckligt, men hur i hela friden står man ut med något knöligt och obekvämt i trosan? 

    Jag använder bara tamponger och har gjort det sen första mensen. 


    Fast det är en att välja bort bindor för att man inte finner dem bekväma (eller tamponger, eller menskopp), en helt annan grej att välja bort en människa pga hennes val av mens-skydd.
  • Froken Lokens
    LauraPalmer skrev 2017-09-24 16:09:13 följande:

    Jag fattar inte heller hur man kan använda bindor. Inte för att det är äckligt, men hur i hela friden står man ut med något knöligt och obekvämt i trosan? 

    Jag använder bara tamponger och har gjort det sen första mensen. 


    LauraPalmer skrev 2017-09-24 16:09:13 följande:

    Jag fattar inte heller hur man kan använda bindor. Inte för att det är äckligt, men hur i hela friden står man ut med något knöligt och obekvämt i trosan? 

    Jag använder bara tamponger och har gjort det sen första mensen. 


    Grattis till dig som inte har rikligt med mens! Och för att du genom ditt inlägg ger intrycket av att vara mindre bildad.
  • Mandel

    Har du möjligen inte hört talas om vatten?
    Du vet det där som man duschar i, dricker, tvättar i osv.

    Du kanske gillar att ha sex när tjejer har mens och bara rycka ur tampongen och köra på - vilket jag tycker verkar vara så där, men--- alla är vi olika.
    Alltså brukar de flesta tjejer tvätta sitt underliv både innan, under och efter mens så om det har legat en binda mot underlivet eller om det varit en tampong kan ju inte spela någon som helst roll efteråt när man sedan ska ha sex.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • elmadumle

    Jag har använt bindor ända sedan jag fick min mens som 11 åring, använder det fortfarande som 50-åring, har aldrig varit dyblöt-det är ju inte kiss som kommer- och inte heller luktar det något om man byter ofta och sköter sin hygien, men visst luktar det kanske om någon skulle köra in näsan i muffen.... väx upp och skärp dig.
     Ps har inte sex när jag har mens heller, mannen överlever ändå.

  • Anonymamamma

    Åh vilken fantastiskt sambo jag har!! Stackars tjej om du blir kär.. Tampong bör man inte använda på natten så lycka till att hitta en tjej utan bindor i skåpet. Btw, fy fan vad fult att snoka bland privata grejer!

  • lgokjlfgjldf
    Anonym (RaffeRäv) skrev 2017-09-23 11:24:05 följande:

    Det undrar jag!
    Hur kan ni vilja gå med en stinkande, blodblöt binda tryckt mot muffen?
    Hur kan ni ens tänka er att en kille skulle vilja ta i er ens med tång då?

    Usch, det är så äckligt. När jag träffar en tjej brukar jag kolla i hennes badrum vilket sorts skydd hon använder och hittar jag ett paket bindor så brukar min mobil ringa i ett akut ärende ganska snabbt! (Har en polare, väl insatt i situationen.) Sen blir det inga fler dejter.


    Snarare tänker jag hur kan tjejer vilja ha sex med killar, stinkande snoppar där MÅNGA inte ens torkar sig efter toabesök utan bara skakar av URK
  • LauraPalmer
    Froken Lokens skrev 2017-09-24 16:45:14 följande:
    LauraPalmer skrev 2017-09-24 16:09:13 följande:

    Jag fattar inte heller hur man kan använda bindor. Inte för att det är äckligt, men hur i hela friden står man ut med något knöligt och obekvämt i trosan? 

    Jag använder bara tamponger och har gjort det sen första mensen. 


    Grattis till dig som inte har rikligt med mens! Och för att du genom ditt inlägg ger intrycket av att vara mindre bildad.
    Tack och varsågod. Hoppas att det kändes bra att kalla mig mindre bildad, jag bjuder på det.
  • Hasse Qvist

    Tänk att bindor kan väcka så mycket starka och motstridiga känslor! Glad

  • Linda Dartmo

    Min kille älskar när jag busar med bindan! Glad Så ibland mular jag honom i ansiktet med en blodig binda! :D


    Jag twittrar om stjärtlukt. :)
  • HannahHorvath

    Så många roliga svar i den här tråden. Underbart!

    Ett annat perspektiv i binddebatten är att vissa kan ha svårt att använda skydd som måste köras upp i muffen pga problem med smärta osv.

Svar på tråden Alltså kvinnor/tjejer, HUR kan ni använda binda???