• Svar på tråden Är det verkligen ett svagt plus eller inte?
  • emhu

    Jag ser ett svagt svagt streck. Skulle ju kunna vara ett spökstreck...var i cykeln är du?

  • häxan666

    Tack för era synpunkter :) min mens är väldigt oregelbunden så jag vet inte ?hur långt gången jag är?. Om jag ens är det, förstås. Får testa igen om några dagar

  • Charlieellerså
    häxan666 skrev 2018-01-31 21:16:58 följande:

    Vad ser ni?


    Det ser ut som ett svagt plus. Testa med cb early eller vänta någon dag och ta ett till
  • häxan666
    Charlieellerså skrev 2018-01-31 21:27:28 följande:

    Det ser ut som ett svagt plus. Testa med cb early eller vänta någon dag och ta ett till


    Jaha! Visste inte att cb early fanns, men ska testa igen om ca 3-4 dar
  • Anjisen

    Nu kunde jag inte se bilden för det är ngt problem med min dator för tillfället men är där ett svagt streck (eller plus) så är det ett positivt test. Försök om någon dag igen och ta morgonurinen då den är som mest koncentrerad :) Sen räknar du från första mensdagen på din senaste mens, då ska du få fram ett ungefärligt bf :) Jag fick också ett väldigt svagt positivt test när jag plussade förra veckan, men då tog jag på kvällen efter min MORMOR hade sagt att jag var med barn för hon såg det i mina ögon (den kvinnan skrämmer mig ibland), positivt är positivt om det så är väldigt svagt :) Testet för mig var starkare morgonen efter med morgonurinen :) Grattis och lycka till <3

Svar på tråden Är det verkligen ett svagt plus eller inte?