• Anonym (Jobbigt)

    vågar inte ha sex pga penila papler

    Hej.

    Som rubriken lyder så vågar jag inte visa mig naken eller ha sex pga penila papler.. Jag har ganska mycket runt kanten på ollonet men det syns inte så mycket i slakt tillstånd, men när jag har stånd så syns det en hel del. Jag själv tycker liksom att det ser väldigt ofräscht ut och kan man skulle lätt kunna tro att det var kondylom ellee något annat:( har även en liten "klump" med penila papler på själva penisen som endast syns om jag drar tillbaka förhuden och även det ser väldigt ofräscht ut.. vem vill liksom stoppa något sådant i munnen tex? Eller ens röra det? Fan, har sån ångest över det här.. Då jag är en väldigt fattig student så har jag inte råd att ta bort det med laser, men där är jag rädd för att det kanske går snett och min penis pajjas typ :S:(

    Helt ärligt tjejer och kvinnor, ser ni när någon har penila papler och hur ser ni på det? Äcklas ni av det lika mycket som jag gör? Har blivit dissad två gånger nu och jag förstår stt det är pga att jag inte kännee mig bekväm med att ha sex, så relationer som hade kunnat bli något långvarit och härligt rinner ut i sanden pga detta jävla problem!! :(

    Men ja som sagt, hur ser/reagerar ni på just penila papler? Bör jag försöka ta bort det innan jag börjar ha sex?

  • Svar på tråden vågar inte ha sex pga penila papler
  • Anonym (Mongo)

    Det är sjukt äckligt ut. Ta ett SMS-lån.

  • Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-03-03 21:20:12 följande:

    Det är sjukt äckligt ut. Ta ett SMS-lån.


    Tack för ditt ärliga svar och ja, jag vet att det ser äckligt ut.. Men är jag ett mongo för det? :/
  • Zinken

    Jag visste inte vad det var förrän nu och har aldrig tänkt på om någon jag träffat haft det men eftersom var tredje man skulle ha det känns det som man kanske inte alltid tänker på det.