• Anonym (Jobbigt)

    vågar inte ha sex pga penila papler

    Hej.

    Som rubriken lyder så vågar jag inte visa mig naken eller ha sex pga penila papler.. Jag har ganska mycket runt kanten på ollonet men det syns inte så mycket i slakt tillstånd, men när jag har stånd så syns det en hel del. Jag själv tycker liksom att det ser väldigt ofräscht ut och kan man skulle lätt kunna tro att det var kondylom ellee något annat:( har även en liten "klump" med penila papler på själva penisen som endast syns om jag drar tillbaka förhuden och även det ser väldigt ofräscht ut.. vem vill liksom stoppa något sådant i munnen tex? Eller ens röra det? Fan, har sån ångest över det här.. Då jag är en väldigt fattig student så har jag inte råd att ta bort det med laser, men där är jag rädd för att det kanske går snett och min penis pajjas typ :S:(

    Helt ärligt tjejer och kvinnor, ser ni när någon har penila papler och hur ser ni på det? Äcklas ni av det lika mycket som jag gör? Har blivit dissad två gånger nu och jag förstår stt det är pga att jag inte kännee mig bekväm med att ha sex, så relationer som hade kunnat bli något långvarit och härligt rinner ut i sanden pga detta jävla problem!! :(

    Men ja som sagt, hur ser/reagerar ni på just penila papler? Bör jag försöka ta bort det innan jag börjar ha sex?

  • Svar på tråden vågar inte ha sex pga penila papler
  • Anonym (Mongo)

    Det är sjukt äckligt ut. Ta ett SMS-lån.

  • Anonym (Jobbigt)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-03-03 21:20:12 följande:

    Det är sjukt äckligt ut. Ta ett SMS-lån.


    Tack för ditt ärliga svar och ja, jag vet att det ser äckligt ut.. Men är jag ett mongo för det? :/
  • Zinken

    Jag visste inte vad det var förrän nu och har aldrig tänkt på om någon jag träffat haft det men eftersom var tredje man skulle ha det känns det som man kanske inte alltid tänker på det.

    Var ärlig innan om du känner att det är jobbigt. Undvik oralsex om du tycker det är jobbigt att berätta i början eller för de mer ytliga kontakterna. Tror inte det är något man tänker på om den inte är ansiktet.

    Jag har själv berättat om en hudflik jag har för de jag träffat, jag själv tycker nämligen det ser hemskt ut, men inte är det någon som brytt sig om den heller.

  • Zinken

    Nu äcklas jag inte så lätt men nej jag skulle inte tycka det var äckligt att ta på eller stoppa i munnen bara jag visste vad det var för något.

  • Anonym (Skulle inte brytt mig!)

    Jag skulle inte tyckt det spelade någon roll. Det enda som är viktigt är ju att man tycker om sexet man har tillsammans, och hur man ser ut i underlivet gör ingen skillnad på den fronten. Könsorgan ska väl få se ut som de gör, och det finns ingen anledning att vara missnöjd med någon över något så obetydligt. Sen förstår jag att du själv kanske utvecklat en skam kring det, speciellt när vi till och med lyckats projicera dagens utseendehets på könsorganen med numera. Men egentligen spelar det faktiskt ingen roll, det är bara bra så länge allt funkar som det ska och att någon skulle döma dig för detta känns väldigt trist och ytligt. Jag är en tjej i tonåren förresten, kram!

  • Anonym (Ej mongo)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2018-03-03 22:40:33 följande:

    Tack för ditt ärliga svar och ja, jag vet att det ser äckligt ut.. Men är jag ett mongo för det? :/


    Det är mongo som är ett mongo, hen kan varken bygga meningar eller förstå att sms-lån är korkat
  • Anonym (flörp)

    Min första kille hade nåt såntdär, som små kulor i en krans under kanten på ollonet.. Minns jag frågade väldigt blygt i början om det o han påstod att han kollat upp det o att det inte var nån fara, så var det färdigpratat om det.. Inte tänkte jag på det efter ett kort tag liksom. O inte alltid man drar ner förhuden så långt heller. Men ja, vet inte om han var ärlig om det, för nån könssjukdom fick jag av han, typ herpes, men vet inte om det var relaterat.. Man kan ju alltid ha kondom på den så stör dom ingen !

  • Anonym (flörp)

    Men alltså så länge man vet att det inte är något som smittar en så är det chill tycker jag!

  • snoddas22

    Hej!

    Jag förstår ditt problem då jag själv hade väldiga psykiska problem p.g.a. dem :(

    Det började med att jag gick på dejt med en tjej som jag verkligen gillade.

    Efter några dejter var det dags att gå hem tillsammans.. (jag var sjukt nervös med tanke på dessa papler runt mitt ollon)

    Jag hoppades att hon inte skulle bry sig om dem då det väl var dags att ligga..

    tyvärr så var det precis det hon gjorde och hon blev rädd att jag hade någon könssjukdom.. Jag sa att jag kollat upp det och att det inte alls var det, men jag märkte att hon helt tappade lusten..

    Efter det så "hade hon så mycket med jobbet" att det aldrig blev fler dejter..

    Jag blev jävligt ledsen då jag verkligen gillade tjejen.. 

    Situationen gjorde att jag blev deprimerad och rädd för att kontakta andra tjejer..

    Jag sökte som en galning efter något som kunde hjälpa en att bli av med dem... Visst, det gick att göra laseroperation, med den kändes både hemskt och dyrt.

    Då hittade jag av en slump en sida som hette minapenila som tipsade om ett sätt som gjorde att man kunde få bort dem utan operation.

    Det hela var nån ebok med ett speciellt sätt som gjorde att de skulle försvinna på någon vecka..

    SKEPTISK

    Jag trodde att detta var nån scam.. Men då är jag rätt skeptisk av mig som person också..

    Hur som helst, jag var fan helt desperat i detta läget och eboken var inte speciellt dyr, så jag tänkte att det fick vara värt det, även om det skulle visa sig vara bullshit.

    Jag köpte den, laddade ner den direkt och började testa metoden..

    Efter en vecka började jag se lite resultat, de hade inte magiskt försvunnit helt, men jag såg att de blivit färre..

    Så jag blev eld och lågor och fortsatta med det i totalt 3 veckor.. Då var ALLA mina papler helt borta.. Fan helt sjukt då jag tänker på hur detta kunde hjälpa..

    Idag är det några år sedan och jag är nu gift och lycklig.. :D

    Men jag kan absolut tipsa om det.. tror bloggen hette minapenila nånting..

    bara att googla det så kommer det säkert upp..

    Lycka till alla ni som lider av det.. Jag vet själv hur fruktansvärt dåligt jag mådde av det

  • johanscam4

    Hej!

    Förstår att du tycker det är jobbigt. Själv har jag ganska mycket penia papler längs hela ollonet som en krans och tyckte det var jobbigt i början. Men som sagt det är väldigt vanligt och de tjejer jag haft sex med ca 20st har ingen brytt sig, någon har frågat och då har jag bara förklarat vad det är.

    Hoppas du hittar självförtroendet för det är inget att bry sig om.

    Älska på!

  • krambjörnen

    Det låter som om det är väldigt jobbigt för dig att ha dessa penila papler :(

    Du har möjligtvis ingen vän du kanske kan låna pengar av för att ta bort dem med laser?

    Då slipper du ju ränta och kan betala tillbaka sen när du börjar jobba.

    Här kommer lite förslag som kanske hjälper eller inte,

    Beroende på vad du pluggar till, finns det möjlighet för dig att kanske göra ett frilans uppdrag för att få ihop lite extra pengar?

    Finns det kanske lita småprylar hemma som du inte behöver och kan sälja på blocket,

    Du kan fråga skolan du går på om det finns något litet extra jobb du kan göra för dem för att du behöver få ihop lite extra pengar. Tex hålla/hjälpta till i en mindre kurs för nybörjare.

    Hjälpa till i kafeterian, hjälpta till att städa och plocka undan efter något event skolan har mm.

  • krambjörnen

    Men det är såklart bara om du lider hiskeligt av dem antingen psykiskt eller fysiskt.

    Jag är inte den som vill rekommendera någon till att göra en operation även om jag tror att dessa är operationer är nästan helt ofarliga ( har inte läst på om dem). Låter lite som att ta bort pigmentfläckar typ.

    Jag tror att, som kvinna, om du hittar någon som tycker om dig, och att du förklarar att de är ofarliga så tänker man nog inte på dem alls efter ett tag. Och Som andra nämnt innan att använda kondom i början tills man känner varandra bättre.

  • Anonym (Nosuck)

    Är lite känslig för detta och hade inte velat suga tex. Men många erfarna kvinnor är nog inte lika känsliga

  • Anonym (Johanscam4)


    Så här ser mina ut och det är ingen som klagat på det. Har du mer?
  • Anonym (H 2)
    Anonym (flörp) skrev 2018-04-29 03:56:57 följande:
    Men alltså så länge man vet att det inte är något som smittar en så är det chill tycker jag!
    Håller med
Svar på tråden vågar inte ha sex pga penila papler