• Svar på tråden V 38 och kejsarsnitt på tisdag
  • Vickan I

    Tänker på dig idag! Kom gärna in här och berätta hur det gått sedan när ni hunnit landa och allt hemma. Kommer gå jättebra. Bara timmar ifrån att ha lilla bebis här!!!

  • Vickan I

    Hej! Grattis till Milton. Har gått bra här med. Hur mår ni i värmen? Här kom en tredje kille. Snart tre veckor. Tiden går fort. Allt gick som det skulle. Superbra personal, men oj så nervös jag var precis innan snittet.

  • Vickan I

    Hej!

    Tack!

    Vad fort tiden går. Redan 8 veckor. Idag blir Alfred 4 veckor! Går för fort tycker jag. 

    Det går bra. Men har varit sjuk. Åkte på streptokocker A (GAS) på livmodetappen och var het sänkt. Blev skickad till Danderyds gynakut. De trodde först det var livmoderinflammation. Men nu fått rätt penicillin och mår mkt bättre. Min nioåring fullkomligt älskar sin nya lillebror och även min sexåring har tinat upp. Hade glömt hur mkt längre tid det tar att komma ut genom dörren med en bebis så en utmaning vara i skolan i tid på morgonen numera, haha.  

    Allt bra med er?

  • sommar 77

    Js tiden går fort!

    Det går bra men han är svår att göra saker med...vagnen går bra tills han plötsligt vaknar....då hysterisk och måste amma....samma med bil osv..

    Han är som mina andra barn var, kan inte ligga själv..

    MEN....amningen fungerar mycket bättre än vad det någonsin gjort och även nätterna:)

    Skriver mer imorgon. Blev sent...

    Men känner mig rätt låst, vill ta mig iväg men svårt med honom.

  • Vickan I

    Förstår du känner dig låst. Låter som mina två första. Eller iaf nummer ett. Var helt låst hemma med honom. Skrek mer eller mindre hela tiden. Nummer två köpte tack och lov att åka vagn, så länge den rullade iaf, så kunde komma ut på promenader. Men skrek mkt hemma hela tiden han med. Nummer tre nu bara sover. Varit orolig flera ggr då jag tyckt ngt måste vara fel. Inte van vid en nöjd sovande bebis. Tänker direkt att något måste vara fel! Han gråter när han behöver få ut pruttar/bajs och knorrar en del på natten. Annars oerhört nöjd. Men kan vända när som helst. Liten fortfarande, men då fått njuta av denna tiden. Aldrig varit med om innan att kunna ligga med bebis på magen och kolla en film, haha. Amningen fungerar bra här med denna gång. Glad för det, med knorriga nätter.

  • sommar 77

    Hur går allt?

    Milton blir 2 år i april.

    Jag är gravid igen , v 15;)

    Läste denna gamla tråd och hoppas du mår bra!!

Svar på tråden V 38 och kejsarsnitt på tisdag