• lullis94

    BF mars med syskon

    Hej! Jag skulle vilja skapa en liten grupp kanske max 10 personer,? som kan diskutera allt kring graviditet med andra barnet. Tycker alla forum blir så stora och jag hinner inte läsa allt som skrivs. Tänkte skapa en helt hemlig grupp på facebook för några stycken så kan vi hålla ihop till BF? Någon som är intresserad av detta?

  • Svar på tråden BF mars med syskon
  • ja88

    Hej! Är gruppen full eller finns det plats för mig? :) Fjärde barnet om det vill sig, har två pojkar och en flicka sen tidigare födda 11, 12 o 14.

  • Sa85
    ja88 skrev 2018-08-03 08:35:09 följande:

    Hej! Är gruppen full eller finns det plats för mig? :) Fjärde barnet om det vill sig, har två pojkar och en flicka sen tidigare födda 11, 12 o 14.


    Det finns plats. PM:a din mailadress till lullis94 så kan hon lägga till er. :)
  • ja88
    Sa85 skrev 2018-08-03 11:57:03 följande:

    Det finns plats. PM:a din mailadress till lullis94 så kan hon lägga till er. :)


    Låter bra, har skickat pm :)
  • TeamCaz
    lullis94 skrev 2018-08-02 08:04:59 följande:

    Kul! Skicka din mejladress till mig så ska jag lägga in dig :D


    Jag har skickat men inte sett nåt nånstans
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Sa85

    Jag kan nog också lägga till, testa skicka pm till mig med mail så får vi se vem som är snabbast. :)

  • Oscli

    Jag är gärna med! Gravid med nr 2 i v 6 och har en son som är född februari 16 ????

  • ja88
    Sa85 skrev 2018-08-03 20:02:38 följande:

    Jag kan nog också lägga till, testa skicka pm till mig med mail så får vi se vem som är snabbast. :)


    Skickade till dig med nu Skrattande
  • Sa85

    Det kanske bara är Lullis94 som kan lägga till email. Jag provade via mobilen nu men lyckades inte. Men i vilket fall kommer ni få inbjudan via mailen, inte via facebook.

  • lullis94

    Det är problem att lägga in er :( jag lyckas inte med någon :( jag kan se om jag kan göra Sa85 till admin så hon kan prova :/

  • TeamCaz

    Jag har inte fått nånting från någon alls. Missade kanske mig haha


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Sa85

    Ni kan PM:a mig och få mitt namn och lägga till som vän, då är det inga problem att adda i gruppen. Läste att det kunde vara problem med att lägga in mail beroende på sekretessinställningar. Men lyckades lägga in ja88 nu.

Svar på tråden BF mars med syskon