• Anonym (A well respected man)

    Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?

    Hej,

    Tråkigt men sant så är min fru inte längre speciellt attraherad av mig. Gissar att det ofta blir så i längre relationer. Synd men inte mycket att göra. Lyckligtvis finns det andra som inte delar hennes åsikt i frågan.

    Så nu är det hitta en KK som gäller. Borde inte vara så svårt eftersom jag ser relativt bra ut och ör vältränad och intelligent (nämnde jag ödmjuk?).

    Funderar på att prova Tinder och Badoo. De verkar främst profilera sig på singlar dock, jag letar ju mer en likasinnad kumpan för diverse utsvävningar snarare än en potentiell livskamrat.

    Sedan undrar jag lite om inte risken för upptäckt är väldigt stor också? Alltså att någon bekant till min fru får syn på mi profil och berättar.

    Ett avslöjande skulle leda till skilsmässa, det är en kalkylerad risk, det vore tråkigt men inte världens undergång, en relation med så dåligt sex som vi har är ju ändå inte något att hänga i julgranen direkt.

    Men svårt att gissa hur stor den risken är, nära 0 eller nära 100%?

    Finns det någon med erfarenheter av Tinder och Badoo? Är det värt att söka oserisösa dater där för lösa förbindelser?

    Eller är de flesta ute efter något mer långvarigt?

    Synpunkter, erfarenheter?

    Visst får ni moralisera om ni vill och föreslå att vi ?pratar om det? istället eller går i terapi etc men kommer inte att besvara sådana inlägg. Kram.

  • Svar på tråden Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?
  • Anonym (A well respected man)
    Anonym (H) skrev 2018-07-31 16:30:03 följande:

    Inte värt det


    Utveckla gärna
  • Anonym (Anonym557)

    Registrera dig inte någonstans. Bättre att söka på en gratis anonym dejtsida tex stranger chatten . Det är mitt råd till dig. Har erfarenhet av det.

  • Anonym (A)

    Känner du vibbar av att hon gillar dig och det är ömsesidigt så hade jag testat med grannen. Men som sagt det är ett vågspel.

  • Anonym (A well respected man)
    transparent skrev 2018-08-03 09:46:34 följande:

    Bodycontact.


    Några tips om man inte är extremt välutrustad utan strax över medel?

    Skriva till kvinnor eller egen annons?

    Statistiken är ganska talande, 90% av ?Män söker kvinna?-annonserna har 0 svar, och övriga 10% har som regel en presentationsbild på en riktigt grov pjäs...
  • Anonym (Tilde)
    Anonym (A well respected man) skrev 2018-08-06 11:06:00 följande:
    Några tips om man inte är extremt välutrustad utan strax över medel?

    Skriva till kvinnor eller egen annons?

    Statistiken är ganska talande, 90% av ?Män söker kvinna?-annonserna har 0 svar, och övriga 10% har som regel en presentationsbild på en riktigt grov pjäs...
    Det brukar vara svårt för män att få napp på såna sidor, eftersom kvinnor får hur många meddelanden som helst och kan välja och vraka. Om du ska ha en profilbild, ha en "städad" där du är påklädd och kanske i lite finare kläder. Det har jag erfarenhet av att tjejer dras mer till, framför en sunkig bild på en kuk med typ coca-cola burkar och en ful lampa i bakgrunden...
    Jag träffade faktiskt en gift man via en liknande sida så helt omöjligt är det inte!
  • Anonym (Farfar)

    Jag tycker du är väldigt söt i ditt sätt att fråga hur man gör då man vill träffa någon att ha sex med. Det påminner mig om hur de var när jag var sexton år. Och hur jobbigt det var. Kanske är det därför din fru inte är inte tänder på dig. Hon kanske har andra tonåringar och längtar efter en vuxen man.
    Mitt förslag är att du befriar henne så att hon kan gå vidare med en jämställd VUXEN.
    Sedan kan du söka dig till någon vuxenungdomsgård, ev Viktoria Milan eller andra. Där kan du träffa personer som också fastnade i sin tonårsperiod och sedan kan ni leka sex utan att behöva vara rädda för att SKÄMMAS.

  • Anonym (B)

    Så sent som idag fick jag (ytterligare) ett meddelande från en man som ville vara otrogen mot sin partner. Övervägde om jag skulle chatta med han för att ta reda på vem han var och meddela hans sambo, men giddes inte lägga tid på det...

  • Anonym (Anonym557)
    Anonym (B) skrev 2018-08-06 23:53:20 följande:

    Så sent som idag fick jag (ytterligare) ett meddelande från en man som ville vara otrogen mot sin partner. Övervägde om jag skulle chatta med han för att ta reda på vem han var och meddela hans sambo, men giddes inte lägga tid på det...


    Och vad får du ut av det ??? . Taskigt att göra så. Vad gör du själv på dejting sidor?
  • transparent
    Anonym (A well respected man) skrev 2018-08-06 11:06:00 följande:
    Några tips om man inte är extremt välutrustad utan strax över medel?

    Skriva till kvinnor eller egen annons?

    Statistiken är ganska talande, 90% av ?Män söker kvinna?-annonserna har 0 svar, och övriga 10% har som regel en presentationsbild på en riktigt grov pjäs...
    Tror inte på att man måste vara extremt välutrustad. Många kvinnor går igång på mer än bara storlek. Var dig själv.
  • Anonym (Diskret)
    transparent skrev 2018-08-12 08:30:22 följande:

    Tror inte på att man måste vara extremt välutrustad. Många kvinnor går igång på mer än bara storlek. Var dig själv.


    Håller med. Storleken är nog det sista jag går på, även om det såklart är en fördel med lite större.
  • Fantomas666

    Jag med söker efter en älskarinna eller bara kk.
    Min fru och jag har det underbart i sexlivet och allt efter 23 år !!  Men vi har gemensamt valt att krydda till det lite och hon har ju redan lyckats få älskare gnom bc (helt överöst med vettiga män och tokstållar med)...

    Men som man och söka älskarinna där ja det är ju tvärkört..

    Ni andra lm testat, har ni några bra tips ? På sidor eller sätt som knte bara lurar av en pengar.

  • molly50
    Anonym (A well respected man) skrev 2018-07-29 20:41:03 följande:
    Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?

    Hej,

    Tråkigt men sant så är min fru inte längre speciellt attraherad av mig. Gissar att det ofta blir så i längre relationer. Synd men inte mycket att göra. Lyckligtvis finns det andra som inte delar hennes åsikt i frågan.

    Så nu är det hitta en KK som gäller. Borde inte vara så svårt eftersom jag ser relativt bra ut och ör vältränad och intelligent (nämnde jag ödmjuk?).

    Funderar på att prova Tinder och Badoo. De verkar främst profilera sig på singlar dock, jag letar ju mer en likasinnad kumpan för diverse utsvävningar snarare än en potentiell livskamrat.

    Sedan undrar jag lite om inte risken för upptäckt är väldigt stor också? Alltså att någon bekant till min fru får syn på mi profil och berättar.

    Ett avslöjande skulle leda till skilsmässa, det är en kalkylerad risk, det vore tråkigt men inte världens undergång, en relation med så dåligt sex som vi har är ju ändå inte något att hänga i julgranen direkt.

    Men svårt att gissa hur stor den risken är, nära 0 eller nära 100%?

    Finns det någon med erfarenheter av Tinder och Badoo? Är det värt att söka oserisösa dater där för lösa förbindelser?

    Eller är de flesta ute efter något mer långvarigt?

    Synpunkter, erfarenheter?

    Visst får ni moralisera om ni vill och föreslå att vi ?pratar om det? istället eller går i terapi etc men kommer inte att besvara sådana inlägg. Kram.


    Om du nu är seriös.
    Om ert sexliv är så dåligt att du inte ens längre bryr dig så kan du väl bara prata med din fru om dina avsikter och vara öppen och ärlig om det?
    Du tycker ju ändå inte att du gör något fel,eller hur?
    Eller så kanske det är bättre att gå skilda vägar.
  • Anonym (S)
    Anonym (Anonym557) skrev 2018-08-07 08:25:51 följande:
    Och vad får du ut av det ??? . Taskigt att göra så. Vad gör du själv på dejting sidor?
    Vadå taskigt? Han går ju ut med infon själv, då kan han väl stå för det. 
  • Anonym (BockenBruse)

    Glöm Tinder eller Badoo, risken är enormt stor att du åker dit där.


    Räcker med att någon känner igen dig så är det kört, flera bekanta som har haffat sina partners så (tjejer som haffat sina killar)


     


    BC är bra om du bor i större stad, i småstäder är det 100 killar på varje tjej, och även om man kan få skriva lite så slutar de allt som oftast att skriva efter ett par meddelanden. 


     


    Har själv haffat upptagna och singeltjejer där men fan man får skriva till säkert 50 innan det dyker upp någon som är på och då är det knappast fotomodeller.


    Men jag säger som Jan Banan i Torsk på Tallin, går man direkt på andrahandssorteringen, på skadat gods , så finns det trots allt något fint under trasorna och när jag sänkte mina krav en aning fick jag tag på sjukt kåta fruar och singelmorsor som tog musten ur en ordentligt.


     


    Tjejer tror jag sällan sänker sina krav på det sättet, så inte lönt att gå på tjejer som har som krav att man är vältränad om man inte är det osv...

  • Fantomas666
    Anonym (gammal tråd) skrev 2023-04-12 18:10:56 följande:

    Tråden är från 2018!


    Spelar väl ingen roll, kul att den blåser till liv igen !
Svar på tråden Nätdejting för KK/älskarinna - värt eller ovärt?