• poprocks

    Försöker bli med barn | letrozol

    Då har man knaprat en 10 dagars kur av provera, när den var uppäten kom mensen på dag tre, och på den tredje dagen med mensen som är idag började man med letrozol.

    Den 12 nov är det bokat för ultraljud för att kolla äggen.

    Nån mer där ute som går igenom samma sak?

    Eller någon som har gått igenom samma och isf hur många försök tog det innan det tog sig? Alternativt hur länge försökte man tills man fick prova nästa steg.

  • Svar på tråden Försöker bli med barn | letrozol
  • Sippan90

    Jag genomgår precis samma behandling som du. Jag är inne på dag 2 med enkeldos Letrozol och ska till gyn 7/11 för att kolla om det har fungerat eller ej.

  • Anonym (Letrozole)

    Mitt första barn blev på 2 kuren dubbeldos letrozole, nu är jag inne på tredje omgången i hopp om att det ska ta sig. Nu fick jag dubbelt första gången och ätit två trippelkurer

  • poprocks

    Oh vad spännande och jag önskar er båda såklart lycka till. Äter också enkel dos då det är första gången för mig, dag två idag och jädrar så trött jag blev av dessa tabletter, somnade strax innan kl 20:00 Igår mitt i början av filmen och vaknad 07:30 i morse, gick upp för att ta pillret och sen somnade jag om och sov till strax innan kl 12:00. Är fortfarande jätte trött..

    Själv längtar man ju ihjäl sig till ultraljuds dagen bara för att få veta hur min kropp svarat, men tiden går ju så himla långsamt såklart när man väntar på nått stort.

  • Anonym (Letrozole)
    poprocks skrev 2018-11-02 14:00:44 följande:

    Oh vad spännande och jag önskar er båda såklart lycka till. Äter också enkel dos då det är första gången för mig, dag två idag och jädrar så trött jag blev av dessa tabletter, somnade strax innan kl 20:00 Igår mitt i början av filmen och vaknad 07:30 i morse, gick upp för att ta pillret och sen somnade jag om och sov till strax innan kl 12:00. Är fortfarande jätte trött..

    Själv längtar man ju ihjäl sig till ultraljuds dagen bara för att få veta hur min kropp svarat, men tiden går ju så himla långsamt såklart när man väntar på nått stort.


    Oj då, jag har aldrig märkt av något av tabletterna över huvudtaget. Lycka till!
  • poprocks

    Var på mitt första ultraljud idag för att se kur kuren funkat på mig. Hade ett ägg som var 17, så ägglossning inom några dagar. Skulle börja med ägglossnings tester. Så spännande!!

Svar på tråden Försöker bli med barn | letrozol