• Binorrut

    Tända på att suga som kille

    Har sedan tonåren fantiserat om att suga en man ända till det går. Skäms för att jag har tankar om att ta en annans kuk i sin mun. Förstår inte var detta kommer från då jag i övrigt tänder på kvinnor. Någon fler som känner likadant?

  • Svar på tråden Tända på att suga som kille
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Strumpbyxkalle) skrev 2019-07-04 10:41:39 följande:

    Det som förvånade mej är att kuken känns så jädra stor i munnen.

    Klart man ska ta satsen i munnen! Dock smakar den för jävla bittert hos vissa,


    Hur stor var den då? Ja får köpa en dildo eller sexdocka och leka med när ja är ensam hemma. Och det kommer ja vara inom kort.
  • Anonym (Provat på)

    Är en man som också fantiserat om att suga kuk sen tonåren. Nu har jag gjort det och gillade det verkligen! Så nu är jag fast, njuter verkligen av att suga kuk! Har i dag en fast vän, jag suger så snart tillfälle ges. Så underbart skönt att känna kuken i munnen och sedan uppleva höjdpunkten när sperman pulserar in i munnen!

  • Anonym (Strumpbyxkalle)
    Anonym (Gift man) skrev 2019-07-04 12:22:43 följande:
    Hur stor var den då? Ja får köpa en dildo eller sexdocka och leka med när ja är ensam hemma. Och det kommer ja vara inom kort.
    Den var normal, jag har sugit 4-5 olika killar genom åren och tycker detsamma om alla kukar, man får öppna munnen rätt mycket.

    GIllar också att ha på mej ett par sexiga strumpbyxor under tiden!
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Provat på) skrev 2019-07-04 13:05:51 följande:

    Är en man som också fantiserat om att suga kuk sen tonåren. Nu har jag gjort det och gillade det verkligen! Så nu är jag fast, njuter verkligen av att suga kuk! Har i dag en fast vän, jag suger så snart tillfälle ges. Så underbart skönt att känna kuken i munnen och sedan uppleva höjdpunkten när sperman pulserar in i munnen!


    Låter väldigt skönt, hur känns det när sperma kommer i din mun? Suger han av dig med?
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Strumpbyxkalle) skrev 2019-07-04 13:20:40 följande:

    Den var normal, jag har sugit 4-5 olika killar genom åren och tycker detsamma om alla kukar, man får öppna munnen rätt mycket.

    GIllar också att ha på mej ett par sexiga strumpbyxor under tiden!


    Låter trevligt med strumpbyxor, ja "lånade" trosor och bh av en tjejkompis, hade dom ofta när ja onanerande förr.
  • Anonym (Strumpbyxkalle)
    Anonym (Gift man) skrev 2019-07-04 13:43:15 följande:
    Låter trevligt med strumpbyxor, ja "lånade" trosor och bh av en tjejkompis, hade dom ofta när ja onanerande förr.
    Det är trevligt! Har fått 4 av 5 att också ha på sej strumpbyxor!
    Har dessutom 3 av gångerna filmade så man kan titta på det lite efteråt i bland och njuta eller runka till.
  • Myskille61
    Anonym (Provat på) skrev 2019-07-04 13:05:51 följande:

    Är en man som också fantiserat om att suga kuk sen tonåren. Nu har jag gjort det och gillade det verkligen! Så nu är jag fast, njuter verkligen av att suga kuk! Har i dag en fast vän, jag suger så snart tillfälle ges. Så underbart skönt att känna kuken i munnen och sedan uppleva höjdpunkten när sperman pulserar in i munnen!


    Låter mysigt det
  • Grossglanz

    Förlåt men ni låter liiite åt det homofiliga hållet...

  • Grossglanz

    Förlåt men ni låter liiite åt det homofiliga hållet...

  • Grossglanz

    Förlåt men ni låter liiite åt det homofiliga hållet...

  • Anonym (Mjo)

    Har träffat killar sen jag var typ 17 år. Första året rörde jag inte en kille alls. Sen börja jag med o runka. Sen suga vilket var jävligt najs. Och har testat på en massa saker nu och det är najs att suga o bli avsugen. Har dock inte svalt eller tätt i munnen ännu. Men på handen o på magen hitills

  • Anonym (Hmm)
    Grossglanz skrev 2019-07-04 17:10:55 följande:

    Förlåt men ni låter liiite åt det homofiliga hållet...


    Lite??? Njaaaa - lite mer i mina öron
  • Grossglanz
    Anonym (Hmm) skrev 2019-07-04 17:47:05 följande:

    Lite??? Njaaaa - lite mer i mina öron


    Haha..menade mer än liiite haha
  • Anonym (Strumpbyxkalle)
    Grossglanz skrev 2019-07-04 17:10:55 följande:

    Förlåt men ni låter liiite åt det homofiliga hållet...


    Har du hakat upp dej?

    Nja för oss här är det ,mer än fetish, skulle aldrig tända på en kille i övrigt eller kunna få några känslor för en man.
  • Anonym (Lus)

    Gift heterokille sen ett par år. 

    Har också haft fantasin länge, tror det härstammar i all kukfixering i porren, speciellt när tjejer suger. Tycker det är väldigt upphetsande med en kvinna som suger en väldigt stor och grov, tror det är det som smittat av sig. 

    Gjorde slag i det en gång för länge sen, men var lite för oavslappnat för att verkligen gilla det. 

    Hade i rätt setting lätt gjort det igen :) 

  • Anonym (Jag)

    Det är det senaste året som jag blivit så kuksugen. Har ingen tidigare erfarenhet . Blev lite förvånad över att jag blir så kåt av att titta på kukar som sugs och sprutar

  • Anonym (Kuksugen)

    Fantiserar om att få leka, runka och suga en stor och snygg kuk. Tyvärr verkar det ju rätt svårt att få tag på någon. Är också bara intresserad av kuken. Vill verkligen inte kyssas eller kela.

    Älskar även dildo i röven.

Svar på tråden Tända på att suga som kille